PNTmobile-asukasviestinta-lukukuittaus.jpg

Asukasviestintä puhuttaa ja sitä vaaditaan yhä enemmän.

Viestintä vie paljon aikaa kun se tehdään manuaalisesti. Yleensä se tapahtuu seuraavan kaavan mukaan: kirjoitat → tulostat → kopioit → matkustat kohteeseen → kiinnität ilmoituksen → matkustat takaisin toimistolle. Tai sitten kirjoitat ja delegoit huoltoyhtiön tekemään tämän puolestasi. Jokaisen työaika maksaa jotain ja jostain tämä pitää tulouttaa. Silti tätä pitäisi tehdä enemmän. Digitaalinen viestintä tekee viestinnästä reaaliaikaista ja nopeuttaa sen tekemistä, kirjoitat vain viestin, valitset kohteet ja painat lähetä. Viesti näkyy heti porrasnäytössä ja/tai mobiilissa. Monet fyysisten tiedotteiden vaiheet tippuvat täten pois.

Tiedätkö sinä kuka lukee viestit? Me tiedämme

Mitä jos viestintää on mutta asukkaat eivät siihen reagoi ja vetoavat siihen että viesti ei ole tullu perille? Meidän asiakkaana ja PNT®mobile käyttäjänä tiedät kuka viestin on kuitannut. Halutessasi viestit saa lähetettyä push-ilmoituksella ja pyytämään lukukuittausta. Silmä-merkki viestin ylänurkassa kertoo asukkaalle että viesti on vielä kuittaamatta, ja siitä sen saa myös kuitattua. Hallinnon puolella tiedät että viesti on lähtenyt ja näet kuka sen on kuitannut. Jos viestiin ei olla reagoitu, voidaan se lähettää pushina uudelleen ulos ja muistuttaen että kuittausta kaivataan. Tämä on yksi PNT®mobilen monista hienoista ominaisuuksista!

Porrasnäyttömme ja PNT®mobile toimivat saumattomasti yhdessä ja loistavasti erillisinä palveluinaan.

Tarvitsetko monipuollista, toimivaa asukasviestintä järjestelmää? Ole yhteydessä!
Jos aika asukasviestinnän päivittämiselle ei vielä ole ajankohtaista, seuraa viestintäämme ja pysy ajan tasalla siitä mitä palvelumme voi sinulle tulevaisuudessa tarjota.