Ota yhteyttä

Digitaalisen asukasviestinnän ja asumispalveluiden hyödyt

Näin digitaalinen asukasviestintä ja asumispalvelut voivat parantaa taloyhtiön tai vuokrataloyhtiön viestintää:

  • Tavoitatte asukkaat tehokkaammin monipuolisten digitaalisten kanavien kautta.
  • Taloyhtiön johtaminen on helpompaa, kun viestintä on nopeaa ja täsmällistä.
  • Avoimuus lisääntyy ja asukkaiden viihtyisyys paranee, kun asukkaille tiedotetaan asioista säännöllisesti ja oikeaan aikaan.
  • Viestintä parantaa myös asukkaiden turvallisuutta. Tiedottaminen ehkäisee tapaturmia ja lisää asukkaiden tietoisuutta erilaisista riskeistä.
  • Aktiivinen viestintä edistää yhtiön hyvää hallintoa, mikä vähentää asukkaiden, hallituksen ja isännöitsijän välisiä erimielisyyksiä.
  • Tiedottamalla asumiskustannuksista voitte vaikuttaa asukkaan tapoihin.
  • Aktiivisella hankeviestinnällä saneerauksen aikana annatte asukkaalle mahdollisuuden reagoida ajoissa asumiseen vaikuttaviin haittatekijöihin. Lue lisää kuinka digitaaliset viestintäratkaisut tehostavat hankeviestintää.
  • Akuuteissa tilanteissa tärkeät tiedotteet ovat reaaliajassa asukkaiden nähtävillä kaikissa kanavissa.
  • Tärkeät yhteystiedot ovat aina helposti saatavilla.
  • Ajastuksen avulla voitte toistaa viestiä säännöllisesti haluttuina ajankohtina.
  • Asukkaalla on asumiseen liittyvä tieto yhdessä paikassa ja silti monessa kanavassa porrasnäyttöjen ja PNTmobile-asukassovelluksen kautta.
  • Palveluita on helppo käyttää. Myös senioreiden mielestä työkalut ovat olleet helppokäyttöisiä. Lisäksi kosketusnäytöt ottavat myös liikuntarajoitteiset huomioon.

Kehittämämme digitaaliset ratkaisut palvelevat niin viestin laatijaa, kuin sen vastaanottajaa.

Digitaalinen asukasviestintä = Tyytyväisempiä asukkaita

Näin taloyhtiöt ja vuokrataloyhtiöt voivat käyttää palveluitamme parantaakseen asukkaiden tyytyväisyyttä:

  • Yhteistilojen ja muiden hyödykkeiden digitaaliset varauskalenterit ovat asukkaan ulottuvilla monissa kanavissa:  PNTmobile asukassovelluksen kautta kännykässä, tabletissa, selaimessa tai kosketusominaisuudella toimivassa digitaalisessa porrasnäytössä.
  • Talon yhteisiä tiloja käytetään turvallisesti ja tehokkaasti  digitaalisten varauskalentereiden ja iLOQ-kulunohjauksen ansiosta. Lue lisää saunan releohjauksesta.
  • Rajapinta avaimettomaan SALTO KS -järjestelmään varmistaa tilojen varauksen ja kulunohjauksen toimivuuden.
  • PNTpay-maksupalvelulla voi suorittaa varausmaksun heti kalenterin kautta tehdyn varauksen yhteydessä.

Palvelumme tekee järjestelmien yhteistoimivuuden mahdolliseksi erilaisten rajapintojen kautta.

Tehokkaampaa isännöintiä ja huoltoa

Näin isännöinti ja huoltoyhtiö hyötyvät ratkaisuistamme:

  • Tiedottaminen on helppoa, joten kynnys viestiä asiakkaille laskee
  • Turhat yhteydenotot vähenevät, kun asukkaat saavat tiedot oikeaan aikaan
  • Tiedottaminen hoituu etänä, mikä säästää aikaa ja rahaa
  • Porraskäytäviin vietyjä tiedotteita ei tarvitse enää tulostaa
  • Palvelun laatu paranee
  • Pelisäännöt selkeytyvät ja taloyhtiön hyvä hallinnointi helpottuu

Parempaa asumista palvelutaloissa

Näin palvelutalot hyötyvät ratkaisuistamme:

  • Asumisviihtyvyys paranee ja yhteenkuuluvuuden tunne lisääntyy, kun asioista viestitään tarpeeksi ja oikealla hetkellä.
  • Viestinnällä kannustetaan asukkaita toimimaan halutulla tavalla.
  • Tiedottamalla voidaan ehkäistä tapaturmia ja muistuttaa turvallisuutta lisäävistä asioista.
  • Asumiseen liittyvät palvelut kuten viikko-ohjelmat, aikataulut ja ruokalistat, ovat kaikkien saatavilla. Niitä on myös helppo päivittää. 
  • Palvelussa voi jakaa kunnan tai muiden palveluntarjoajien tiedotteita.
  • Kosketusominaisuudella varustetut porrasnäytöt ottavat myös liikuntarajoitteiset käyttäjät huomioon.

Jaa: Facebook · LinkedIn · Twitter

Tuotteet ja palvelut

Asiakaskokemuksia

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Haluatko tarjota laadukkaita asumiskokemuksia?

Soita tai lähetä viestiä – mietitään yhdessä sopivat ratkaisut, joilla laadukas asumiskokemus rakennetaan.

Henry Hietavala, myynti