palveluMME
Hyödyt ja käyttötavat

Taloyhtiöt ja vuokrataloyhtiöt

  • Kohderyhmänsä huomioivilla viestintätyökaluilla ja ammattimaisella viestinnällä parannetaan taloyhtiön hallinnon arvostamista.
  • Helppokäyttöiset järjestemät toimivat samoin kuin taloyhtiön sisäinen verkkosivu, hallinnon ja asukkaiden välillä.
  • Käyttäjäystävällinen hallintajärjestelmä tukee taloyhtiön tavoitteellista ja ammattimaista viestintää.
  • Viestintää tehostamalla taloyhtiön johtaminen helpottuu.
  • Säännöllinen ja oikea-aikainen viestintä osakkaille ja asukkaille lisää avoimuutta  ja parantaa asumisviihtyisyyttä.
  • Reaaliaikainen ja monikanavainen viestintä tukee asumisturvallisuutta. Tiedottamalla lisätään asukkaiden tietoisuutta ja ennaltaehkäistään tapaturmia.
  • Monikanavaiset viestintätyökalut huomioivat asukaat alkukäyttäjänä. Myös seniorit ovat kokeneet työkalut helppokäyttöisiksi ja kosketusnäytöissä on liikuntarajoitteiset huomioiva toiminnallisuus. Katso video asukaskokemuksista tästä linkistä.
  • Aktiivinen viestintä edistää yhtiön hyvää hallintoa,
    vähentäen näin asukkaiden, hallituksen ja isännöitsijän välisiä erimielisyyksiä.
  • Viestinnän aktivointi asumisen kannalta merkittävissä asioissa lisää luottamusta ja yhteenkuuluvuutta.
  • Asumiskustannuksiin liittyvällä tiedottamisella voidaan vaikuttaa tavoitteellisesti asukkaan asumistapoihin.
  • Aktiivisella hankeviestinnällä saneerauksen aikana voidaan ennakoida ajoissa asumiseen vaikuttavia haittatekijöitä. Lue lisää kuinka digitaaliset viestintäratkaisut tehostavat hankeviestintää.
  • Yhteiset pelisäännöt ja tärkeät tiedotteet ovat kaikkien nähtävillä reaaliajassa.
  • Tärkeät yhteystiedot ovat aina helposti saatavilla.
  • Ajastuksen avulla voidaan toistaa viestiä säännöllisesti haluttuina ajankohtina.
  • Asukkaalla on asumiseen liittyvä tieto yhdessä paikassa, myös monikanavaisesti sovelluksen kautta.
  • Yhteistilojen ja muiden hyödykkeiden varauskalenterit asukkaan ulottuvilla, myös mobiilissa. 
  • UUTTA! Porrasnäytöissä liikuntarajoitteiset huomioiva toiminnallisuus.

Kehittämämme digitaaliset ratkaisut palvelevat
niin viestin laatijaa, kuin sen vastaanottajaa.

Isännöinti ja huolto

  • Tiedottamisen helppous madaltaa viestinnän kynnystä.
  • Tehokas viestintä vähentää turhia yhteydenottoja.
  • Tiedottamisen reaaliaikaisuus ja tehokkuus säästä resursseja ja kustannuksia.
  • Porraskäytäviin vietävien tiedotteiden tulostus poistuu.
  • Huolellinen ja tehokas viestintä parantaa palvelua ja palvelumielikuvaa.
  • Riittävä ja oikea-aikainen viestintä selkeyttää yhteisiä pelisääntöjä edistäen näin taloyhtiön hyvää hallintoa.

Palvelumme mahdollistaa erilaisten rajapintojen kautta järjestelmien yhteistoimivuuden.

Palvelukodit

  • UUTTA! Kosketus porrasnäytöissä liikuntarajoitteiset huomioiva toiminnallisuus.
  • Riittävä ja oikea-aikainen viestintä parantaa asumisviihtyisyyttä, sekä lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta.
  • Viestinnällä aktivoidaan asukkaita toimimaan halutulla tavalla.
  • Viestintä on erinomainen keino luoda palveluille lisäarvoa.
  • Tiedottamisella voidaan ennaltaehkäistä tapaturmia ja muistuttaa asumis- ja asukasturvallisuutta lisäävistä asioista.
  • Asumiseen liittyvät palvelut kuten viikko-ohjelmat, aikataulut, ruokalistat yms. ovat kaikkien saatavilla ja helposti päivitettävissä.
  • Jakamalla kunnan tai muiden palveluntarjoajien tiedotteita luodaan lisäarvoa palvelulle ja asukkaille.

Lue lisää

 

PALVELUMME RAKENNEKUVA

 

One4all-digitaalinen-palvelu-rakennekuva.jpg

Tapahtumat
Helsinki – Tallinna – Helsinki
Lahden Urheilu- ja Messukeskus
Helsingin Messukeskus