Käytämme sivustollamme evästeitä, jotta kaikki toimisi optimaalisesti vierailusi aikana. Osa evästeistä on analytiikkaevästeitä, jotka auttavat meitä ymmärtämään mikä sisältö sivuillamme on ihmisiä kiinnostavaa ja mikä ei. Kerätty analytiikka on aina anonyymiä, eli käyttäjää ei voi tunnistaa kerätyistä tilastoista. Analytiikan avulla pystymme kehittämään sivustoamme paremmaksi.

Olemme täällä asiakkaitamme varten!
Tarjoamme digitaalisia asukasviestinnän ratkaisuja ja asumispalveluita taloyhtiön tarpeisiin
Haluamme auttaa asiakkaitamme tarjoamaan kokonaisvaltaista asumisen laatua, luotettavaa ja reaaliaikaista asukasviestintää sekä toimivia digitaalisia asumispalveluita.
Kitte Hamilton
Toimitusjohtaja, partner
Asukastyytyväisyys ja toimivat digitaaliset ratkaisut
Asukkaiden tyytyväisyys ja toimiva asukasviestintä sekä toimivat asumispalvelut ovat niin taloyhtiön kuin vuokrataloyhtiön ykköstavoite. Tavoitteeseen päästään nykyaikaisilla, digitaalisilla viestintä- ja asumispalveluilla, jotka tavoittavat asukkaat missä vain, milloin vain: digitaalinen porrasnäyttö, One4all Mobile asukassovellus ja varauskalenteri vastaavat näihin tarpeisiin.
One4allin palveluilla tarjoat asukkaille:
- Helppoa ja tavoittavaa asukasviestintää
- Ajantasaista tietoa nopeasti
- Nykyaikaista ja korkealaatuista asumispalvelua
- Laatua asumiseen ja elämiseen


Miten tehdä hyvää asukasviestintää?Lue vinkkimme
Asukasviestinnän polku
Tehokkaita digitaalisia asukasviestinnän ratkaisuja ja asumispalveluita
Digitaaliset porrasnäytöt, asukassovellus ja sähköinen varauskalenteri takaavat laadukkaan asumisen.
Ajankohtaista

Porrasnäyttömme ovat hiilineutraaleja
Vastuullisuus on meille tärkeää
One4allille vastuullisuus on tärkeää. Huhtikuusta 2021 lähtien valmistamamme digitaaliset porrasnäytöt ovat hiilineutraaleja. Porrasnäytöistä aiheutuvat hiilidioksidipäästöt kompensoidaan seuraaviin sertifioituihin ilmastomuutosta hillitseviin hankkeisiin:
- Hiilidioksidin sitominen puutalorakentamiseen, kotimainen hanke
- Metsäkadon estäminen Rimba Rayan suojelualueella, Indonesia
- Humbon metsityshanke, Etiopia
Asiakkaitamme
Meille on ensisijaisen tärkeää, että viestintämme on aina ajan tasalla eivätkä asukkaat saa vanhentunutta tietoa; siksi valintamme on digitaalisuus.
Iida Koivukoski
Asuntomestari-tiiminvetäjä
Toivo Group
Perinteiset lappuset seinillä on vaikea hahmottaa, ja seiniin jää roikkumaan usein vanhoja lappuja. Näytöllä kaikki tarpeellinen on selkeästi haettavissa ja luettavissa.
Anssi Tikkanen
isännöitsijä
IAT, Realia Management
Järjestelmä on meille kaikille todella helppokäyttöinen. Uskon asukkaiden yhteydenottojen meille vähentyneen tämän myötä ja näin meillä työntekijöillä vapautuu aikaa muuhun työhön.
Päivi Ojala
palvelupäällikkö
NAL Asunnot Oy



















































Avain Yhtiöt, Avara Oy, Fastighets Ab Arcada Nova, FinCap Kiinteistövarainhoito, Hausia, Hyvinkään Vuokra-asunnot Oy, Jyväskylän Vuokra-asunnot Oy, Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma, Kojamo Oyj, Kirkkonummen Vuokra-asunnot Oy, Kruunuasunnot Oy, Lahden vanhusten asuntosäätiö rs, Lappeenrannan Asuntopalvelu Oy, LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy, Merimieseläkekassa, NAL Asunnot Oy, Newsec Asset Management Oy, Niiralan Kulma Oy, Nordea Life, NREP/Juli Living, Nurmijärven Kodit Oy, OP Kiinteistösijoitus Oy, Orimattilan Asunnot, Premico Consulting Oy, Premico Kodit, Retta Management Oy, Setlementtiasunnot Oy, Suomen Asuntoyhtymä, Taaleri Kiinteistöt Oy, Toivo Group, VTS-kodit / Tampereen Vuokratalosäätiö, YIT Oyj, Yrjö ja Hanna Kodit, Y-säätiö / M2 kodit
Haluatko lisätietoa tuotteistamme ja palveluistamme?
Täytä oheinen lomake, niin asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Henkilökohtaiset yhteystietomme löydät henkilöstösivulta. Tukipyynnöt pyydämme osoittamaan tekniseen tukeen [email protected], jotta ongelmaan löytyy mahdollisimman pikainen ratkaisu.