Asukasviestintä yhteisöllisyyden rakentajana Setlementti­asunnoilla

Digitaaliset porrasnäytöt kokeilussa

”Täähän on tosi hyvä!”, iloitsivat Havukosken asukkaat uusista digitaalisista kosketus-porrasnäytöistä.

Kokeilu aloitettiin 2016 One4all:n kanssa Setlementtiasuntojen toimistossa sekä viidessä talossa: Viikissä, Muuralassa, Havukoskella, Kiltakartanossa ja Jätkäsaaren Sukupolvienkorttelissa. Näiden talojen asukaskokemusten jälkeen näyttöjä asennettin kaikkiin Setlementtiasuntojen kohteisiin ja asennetaan lisää sitä mukaa kun uusia kohteita valmistuu.

Toukokuussa 2018 otettiin lisäksi yhtä kohdetta lukuun ottamatta käyttöön PNTmobile sovellus jokaiseen kohteeseen tehostamaan viestintää ja luomaan yhteisöllisyyttä.
 

Setlementtiasuntojen älykulunvalvonta

“Yhteiset asukastilat kehittyvät asukkaiden mukana ja lisäävät asumisviihtyvyyttä. Yli 2000 asukkaan ja yhteiskäyttöön tarkoitettujen asukastilojen koordinoinnissa on oleellista digitaalisten asumispalveluiden toimivuus ja turvallisuus”, toteaa Sanna Uotila, palvelumuotoilija, Setlementti­asunnot

Laajan käyttäjäkunnan ja useamman tilan hallinnointi onkin järkevää ja helppoa digitaalisella pilvipalvelupohjalle luodulle varauskalenterijärjestelmällä, sekä lukitus- ja kulunohjausintegraatiolla.

Vuonna 2018 Setlementtiasunnoilla on taloja 24, koteja 1700 ja asukkaita n. 2000 kahdeksassa eri kaupungissa. Jokaisessa kohteessa on ainakin yksi yhteiskäyttöön luotu asukastila. Yhteisölliseen asumiseen panostava Setlementti on uudisrakennuksissa huomioinut yhteistilojen ja asumispalveluiden tarpeen.

 

Jaa: Facebook · LinkedIn · Twitter

Tuotteet ja palvelut

Asiakastarinat

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Haluatko kuulla lisää tai kysyä lisätietoja?

Soita tai lähetä minulle sähköpostia – kuulisin mielelläni kuinka voimme olla avuksesi. Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään.

Henry Hietavala, myynti