PNTmanager

PNTmanager hallinta­järjestelmä tekee isännöitsijän, hallituksen ja huoltoyhtiön työstä helpompaa. Järjestelmä on helppokäyttöinen, toimintavarma ja vastaa asukasviestinnän ja asukaspalveluiden tarpeisiin.

PNTmanagerin kautta on helppo luoda, jakaa ja ajastaa tiedotteita, lähettää viestejä tai dokumentteja, tehdä asukaskyselyitä ja hallinnoida monipuolisesti asukastietoja sekä asumispalveluita.

Järjestelmän avulla digitaalisten porrasnäyttöjen ja PNTmobile asukassovelluksen sisältö on helposti hallinnoitavissa, samoin kuin asuinkiinteistön yhteisille tiloille tai muille yhteisille hyödykkeille tarkoitetut varauskalenteripalvelumme.

PNT®manager hallintajärjestelmä selaimessa
Viestinnästä tulee reaaliaikaista

Viestinnästä tulee reaaliaikaista

Viestintä helpottuu ja tehostuu

Viestintä helpottuu ja tehostuu

Digitaalinen viestintä säästää resursseja

Digitaalinen viestintä säästää resursseja

PNT®manager

PNTmanager toimii mistä vain, milloin vain

Hallinta­järjestelmä toimii selaimessa, joten sen käyttö onnistuu toimistolla, etäkonttorilla, tai missä tahansa älylaitteen tai tietokoneen kautta. Ajastetut toiminnot, mm. ajastetut tiedotteet ja viestit, helpottavat työmäärän hallintaa ja aikataulutusta.

Ei enää tulostettavia ja toimitettavia lappuja, eikä kymmeniä eri mappeja. Kaikki tiedostot ja tiedot ovat saatavilla ja arkistoituina yhteen paikkaan.

Tiedotteiden lataaminen järjestelmästä .pdf muodossa mahdollistaa myös tiedostojen tulostuksen ja tallentamisen muihin järjestelmiin.

Henkilö päivittää PNT®manager hallintajärjestelmän kautta tietoja tietokoneella ja älypuhelimella
PNT®manager

PNTmanagerilla helppo varauskalentereiden hallinta

PNTmanagerin kautta määritellään taloyhtiön yhteisten tilojen varauskalentereiden asetukset. Kaikki varaukset ovat yhdessä paikassa, helposti päivitettävissä ja hallinnoitavissa. Varauskalentereiden lisääminen sujuu meiltä nopeasti, jonka jälkeen käyttäjäkohtaisten rajoitusten asettaminen on helppoa ja yksinkertaista.

PNT®manager

PNTmanagerilla sisällön kohdistus tarpeen mukaan

Hallinta­järjestelmästä voi valita mihin kohteeseen, kortteliin tai rappuun sisällön haluaa näkyviin. Sisältöjen näkyvyyttä, esitysaikaa ja kohdeyleisöä on helppo rajata. Ajastustoiminnolla voi luoda ennakkoon myös myöhemmin tai toistuvasti julkaistavia sisältöjä, esimerkiksi viikoittaisen muistutuksen lenkkisaunasta tai julkaisun yörauhan huomioimisesta.

Sisällön laatiminen tekstieditorilla on selkeää ja liitekuvien tai -tiedostojen lisäys on yksinkertaista. Asukas- ja näyttökohtaiset kielimääritykset auttavat asukkaiden tavoittamisessa.

Asiakastarina

Digitaalinen viestintäjärjestelmä osana isännöintipalvelua

Asiakastarina

Seniori taloyhtiönsä viestintävastaavana

”Helppo ja monipuolinen käyttää!”

Järjestelmä on meille kaikille todella helppokäyttöinen. Uskon asukkaiden yhteydenottojen meille vähentyneen tämän myötä ja näin meillä työntekijöillä vapautuu aikaa muuhun työhön.

Päivi Ojala
palvelupäällikkö
NAL Asunnot Oy

Helpottaa meidän kaikkien työtä huomattavasti, kun voimme viestittää ja lähettää tiedotteita saman järjestelmän kautta eri kohteisiin.

Nina
asuntosihteeri, NAL Asunnot Oy

Tämä etänä päivitettävä viestintäjärjestelmä on meille erinomainen ratkaisu!

Ville Härkönen
isännöitsijä

Haluatko kuulla lisää tai kysyä lisätietoja?

Soita tai lähetä minulle sähköpostia – kuulisin mielelläni kuinka voimme olla avuksesi. Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään.

Henry Hietavala, myynti

Helppokäyttöinen ja joustava hallinta­järjestelmä

Käyttöoikeudet helposti

Käyttöoikeuksia on helppo hallinnoida ja luoda, joten on kätevää luoda tarvittaessa myös väliaikaisia tunnuksia. Ajastetut toiminnot helpottavat etenkin tuuraajien työtä ja asukasviestintä säilyy johdonmukaisena.

Jatkuvasti kehittyvä

Hallinta­järjestelmän joustavuuden ansiosta sitä on mahdollista kehittää monipuolisesti ja nopeasti. Teemme jatkuvaa järjestelmäkehitystä yhdessä asiakkaittemme kanssa, mahdollistaaksemme entistä paremman käyttökokemuksen.

Helposti tietoa rajapintojen kautta

Ulkopuolisista palveluista tuotavat tiedot saadaan helposti näkymään rajapintojen kautta. Hallinta­järjestelmästä on mahdollisuus myös viedä tietoja ulkopuolisiin järjestelmiin, esim. taloyhtiön omille verkkosivuille rss-syötteellä.