Asukasviestinnän mobiilisovellus

PNT®MOBILE
-ASUKASsovellus

PNT®MOBILE – SILTA TALOYHTIÖN JA ASUKKAAN VÄLILLÄ

PNT®mobile-asukassovellus on moderni ja monikanavainen viestintäratkaisu, joka parantaa taloyhtiön asukkaiden tyytyväisyyttä.

Asukassovelluksessa tieto taloyhtiön ja asukkaan välillä kulkee aina ajantasaisesti.

Talon yhteisten tilojen varaukset onnistuvat mobiilisovelluksen kautta. Asukkaat pääsevät tarkastelemaan ja varaamaan tiloja, ja varaukset voi myös maksaa sovelluksessa.

Palvelu toimii sekä mobiilisovelluksena että tietokoneella. Sitä voidaan käyttää myös esimerkiksi taloyhtiön sisäisenä verkkosivuna. 

PNT®mobile toimii saumattomasti yhdessä digitaalisten porrasnäyttöjen kanssa niin, että molemmissa paikoissa on aina samat tiedot. Sen voi hankkia myös erikseen esimerkiksi rivitaloyhtiöihin tai pieniin kerrostaloihin, joihin ei hankita digitaalisia porrasnäyttöjä.

Taloyhtiön hallinto ja isännöitsijä päivittävät asukassovelluksen tietoja etänä PNT®manager-hallintajärjestelmän kautta. Lisätietoa kiinteistönpidon, asukaspalveluiden ja asukasviestinnän järjestelmästä löydät tästä.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää.

 

 

MITEN PNT®MOBILE TOIMII?

  • Asukasviestintä on aina ajan tasalla: tieto päivittyy sovellukseen saman tien.
  • Viestit saa halutessaan lähetettyä vain tietyille asukkaille, kuten asuskastoimikunnan tai hallituksen jäsenille.
  • Asukkaat voivat lähettää viestejä suoraan hallinnolle ja päinvastoin, ja viestiketjut jäävät järjestelmään eivätkä katoa sähköposteihin.
  • Sovelluksessa on varauskalenterit saunavuoroille, pesutiloille ja monitoimitiloille. Varauskalenteriin on liitettävissä myös iLOQ- ja SALTO KS -kulunohjausintegraatio. Lue lisää saunan releohjauksesta sekä muista varausjärjestelmän ja kulunohjauksen monipuolisista mahdollisuuksista.
  • Varaukset voi maksaa suoraan sovelluksessa PNT®pay-maksupalvelun avulla.
  • Push-ilmoitukset  varmistavat, että käyttäjä näkee uudet viestit ja lukukuittaus kertoo siitä, että viesti on luettu.
  • Dokumenttipankki toimii myös asukaskansiona ja sinne voi tallentaa kodinkoneiden käyttö- ja huolto-ohjeet, kokousten pöytäkirjat ja muut asumiseen liittyvät dokumentit.
  • Sovelluksessa on asukkaiden oma ilmoitustaulu ja virtuaalinen kirpputori.
  • Pelastussuunnitelma on aina saatavilla.
  • Sovellus voidaan myös personoida asiakkaan tarpeen mukaan.

PNT®mobilen voi ladata Androidille ja iOS:lle, ja sitä voi käyttää myös tietokoneella Tietoturvasyistä tuemme vain niitä versioita, joihin käyttöjärjestelmävalmistaja tekee tietoturvapäivityksiä.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää.

564x212-mobiilisovellus.jpg

 

Personoitu PNT®mobile

PERSONOITU ASUKASSOVELLUS VASTAA MONEEN TARPEESEEN

Sovelluksen personointia hyödynnettään esimerkiksi vuokrataloyhtiöissä, kortteli- ja alueellisissa hankkeissa.

Esimerkkejä personoinneista

  • Sovellukseen voi luoda omia otsikoita tiedoteryhmille, kuten esimerkiksi: 
    • “Korttelissa tapahtuu”
    • “Asukasedut”
    • “Vapautuvat asunnot”
  • Tiedoteryhmiä voivat hyödyntää myös ulkopuoliset palveluntarjoajat, kuten siivous- ja kodinhoitopalveluyritykset.
  • Erilliset dokumenttikansiot esimerkiksi asukaskansiolle, pöytäkirjoille ja asumisen ohjeille helpottavat tiedon löytymistä.
  • Palautekyselyn kautta asukkaat voivat antaa palautetta taloyhtiölle aina halutessaan.
  • Sovellukseen voidaan lisätä linkkejä ulkopuolisiin palveluihin, jotka ovat asukkaiden käytössä. Kaikki asumiseen liittyvä löytyy yhdestä paikasta!
  • Jakamistaloutta tukevaan ”Jaetaan” -kansioon kukin asukas voi lisätä haluamiaan jaettavia hyödykkeitä tai hyödyntää "Ruokatoria" ruokahävikin vähentämiseen. 

 

Tämä kaikki on mahdollista 
PNT®mobilen ansiosta

  • Tavoitat asukkaat reaaliajassa
  • Tuet yhteisöllisyyttä
  • Kokoat asukkaalle asumisen tiedot yhteen paikkaan
  • Tuet kahdensuuntaista viestintää asukkaan ja hallinnon välillä
  • Kohdennat Push-ilmoitukset tärkeille viesteille
  • Asukas varmistaa lukukuittauksella viestin perillemenon
  • Otat asukkaan mukaan päätöksentekoon asukaskyselyillä
  • Teet asukkaiden keskinäisen viestinnän mahdolliseksi
  • Tuet jakamistaloutta
  • Tarjoat monipuolisen digitaalisen varauskalenterijärjestelmän yhteistilojen tai muiden hyödykkeiden varaukseen
  • Optiona PNT®pay-maksupalvelu varausten maksuun
  • Sovellus toimii myös selaimella
  • Korvaa taloyhtiön sisäisen verkkosivun
  • Sovellus toimii yhdessä digitaalisten porrasnäyttöjen kanssa tai erillisenä palveluna esim. rivitaloyhtiöissä

Lue lisää palvelumme hyödyistä ja käyttötavoista.