Ota yhteyttä

Digitaalinen viestintäjärjestelmä osana isännöintipalvelua – Isännöintitoimisto Talopro Oy

Isännöintitoimisto Talopro Oy Lahdesta näkee taloyhtiöille tarjoamansa sähköisen viestintäjärjestelmän tärkeänä osana isännöintipalveluaan.

“Pääsääntöisesti me hoidamme noin 40 eri taloyhtiön viestinnän, mutta halutessaan myös taloyhtiöiden hallitus voi osallistua siihen päivittämällä digitaaliseen porrasnäyttöön oman taloyhtiönsä viestejä”, toteaa Talopron toimitusjohtaja ja AIT isännöitsijä Teemu Paakkanen.

“Tämä etänä päivitettävä viestintäjärjestelmä on meille erinomainen ratkaisu”, isännöitsijä Ville Härkönen kommentoi. “Moni pienempi, mutta tärkeä viesti jäisi printtaamatta ja viemättä rappukäytävään, mutta nyt tällä sähköisellä järjestelmällä homma hoituu paljon tehokkaammin ja helpommin.”

Myös asukastietojen päivittäminen näytölle saman järjestelmän kautta helpottaa isännöinnin työtä merkittävästi.

Kehityksessä mukana

Inforuutujärjestelmän kehittäminen sai Talopro:ssa alkunsa jo vuonna 2012, kun toimistossa mietittiin viestinnän hitautta, työmäärää ja kustannuksia. Tarve viestinnän kehittämiselle lähti myös urakoitsijoilta; laajojen putkiremonttien hankeviestintä työllisti aivan liikaa ja viestintää oli hankalaa hallinnoida.

One4allin digitaalista porrasnäyttöä on Taloprossa käytetty nyt noin kolme vuotta. Isännöintiyritys esittelee aina myös uusille asiakkaille järjestelmää osana isännöintipalveluaan.

“Se että olemme ’digitalisoineet’ viestinnän on merkki palveluidemme laadusta ja viesti siitä, että olemme mukana kehityksessä. Lisäksi tällä järjestelmällä olemme saaneet pienennettyä muun muassa postituskuluja”, kertoo Teemu.

Tavoitteita ja suunnitelmia

Tulevaisuudessa Talopro haluaa tarjota myös rivitaloyhtiö-asiakkailleen viestintäjärjestelmäksi asukassovellusta.

“Meillä on selkeä visio siitä miten tämä järjestelmä monipuolisesti hyödyttää asiakkaitamme. Linkitys sovellukseen on hyvä sykäys kehitykselle”, sanoo Teemu.

Viestinnän lisäksi näyttöjen ja asukassovelluksen kautta asukkaat saavat käyttöönsä myös yhteistilojen digitaalisen varauskalenterijärjestelmän. Myös mainostaminen on yksi merkittävä tulevaisuuden visio järjestelmän käytön tehostamiseksi ja kustannussäästöjen saamiseksi.

“Yhteistyömme mainostoimiston kanssa on lähtenyt jo käyntiin. Taloyhtiöiden luvalla mainostajille voidaan tarjota näytöltä yksi ruutu käyttöön. Esimerkiksi siivous- ja kodinhoitopalvelut sekä pankki ovat kiinnostuneita hyödyntämään tätä viestintäjärjestelmää kohdentaakseen mainontaa tehokkaammin”, visioi Talopron toimitusjohtaja Teemu Paakkanen. “Lisäksi pienellä mainostamisella mennään kulujen suhteen reilusti plussan puolelle.”

Ota yhteyttä, mietitään yhdessä juuri teille sopiva ratkaisu
0400 888 218myynti@one4all.fi

Jaa: Facebook · LinkedIn · Twitter

Tuotteet ja palvelut

Asiakaskokemuksia

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Haluatko tarjota laadukkaita asumiskokemuksia?

Soita tai lähetä viestiä – mietitään yhdessä sopivat ratkaisut, joilla laadukas asumiskokemus rakennetaan.

Henry Hietavala, myynti