Ta kontakt

Vi erbjuder bostadsbolag digitala verktyg för invånar­kommunikation och invånar­tjänster

Vi vill hjälpa våra kunder att åt invånarna förmedla en bred, mångsidig och tillförlitlig realtidskommunikation och fungerande digitala invånar­tjänster.

Kitte Hamilton
VD, partner

Ta kontakt Nyhetsbrev
Kommande evenemang
23.4.
Taloyhtiö 2024, Helsingfors
18.-19.9.
Isännöintipäivät, Tammerfors
8.-10.10.
FinnBuild, Helsingfors
AvaraNewsecYITOPVarmaPremicoAvain YhtiötYrjö ja Hanna KoditNiiralankulmaSetlementtiasunnotNAL AsunnotAvaraNewsecYITOPVarmaPremicoAvain YhtiötYrjö ja Hanna KoditNiiralankulmaSetlementtiasunnotNAL AsunnotAvaraNewsecYITOPVarmaPremicoAvain YhtiötYrjö ja Hanna KoditNiiralankulmaSetlementtiasunnotNAL Asunnot
Digitalisk invånar­kommunikation och invånar­tjänster

Nöjda invånare och fungerande digitala verktyg

Nöjda invånare, fungerande invånar­kommunikation och invånar­tjänster är mål nummer ett för såväl bostadsbolag som för hyreshusbolag. Målet uppnås med modern digital kommunikation och invånartjänster som kan nå invånarna var som helst – när som helst. One4all’s digitala informationsskärm, invånar­applikationen One4all Mobile och bokningskalendern uppfyller dessa behov.

One4allin palveluilla tarjoat asukkaille:

  • Enkel och lättillgänglig invånar­kommunikation
  • Uppdaterad information i realtid
  • Högklassig och modern bostadsservice
  • Kvalitet på boende ökar livskvaliteten

Effektiva verktyg för invånar­kommunikation och invånar­tjänster

Digitala informationsskärmen, invånar­applikationen, och bokningskalendern säkerställer hög kvalitet på boendet.

Våra informations­skärmar är CO2-neutrala

Ansvarsfullhet är viktigt för oss

Ansvarsfullhet är viktigt för One4all och vi vill därför erbjuda våra kunder ett ansvarsfullt alternativ. Alla våra informations­skärmar som köpts efter april 2021 är koldioxidneutrala, vilket innebär att förorsakade koldioxidutsläpp kompenseras med klimatvänliga projekt:

  • Kolbindning i trähusbyggande, ett inhemskt projekt
  • Förhindrande av avskogning i Rimba Raya Conservation Area, Indonesien
  • Humbo skogsplanterings projekt, Etiopien
Läs mer

Våra kunder

Digital kommunikation har ökat invånarnöjdheten.

Marjut Joensuu
Nurmijärven Kodit Oy

Av erfarenhet kan jag säga att det är ganska enkelt att använda detta kommunikationssystem!

Liisa Vähäjylkkä
Kalasatama invånarkommitté

Traditionella lappar på väggarna är svåra att greppa, och gamla lappar hänger ofta på väggarna. Allt som behövs är tydligt sökbart och läsbart på informationsskärmen.

Anssi Tikkanen
bostadschef
IAT, Realia Management

Referenser

Avain Yhtiöt, Avara Oy, Fastighets Ab Arcada Nova, FinCap Kiinteistövarainhoito, Hausia, Hyvinkään Vuokra-asunnot Oy, Jyväskylän Vuokra-asunnot Oy, Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma, Kojamo Oyj, Kirkkonummen Vuokra-asunnot Oy, Kruunuasunnot Oy, Lahden vanhusten asuntosäätiö rs, Lappeenrannan Asuntopalvelu Oy, LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy, Merimieseläkekassa, NAL Asunnot Oy, Newsec Asset Management Oy, Niiralan Kulma Oy, Nordea Life, NREP/Juli Living, Nurmijärven Kodit Oy, OP Kiinteistösijoitus Oy, Orimattilan Asunnot, Premico Consulting Oy, Premico Kodit, Retta Management Oy, Setlementti­asunnot Oy, Suomen Asuntoyhtymä, Taaleri Kiinteistöt Oy, Toivo Group, VTS-kodit / Tampereen Vuokratalosäätiö, YIT Oyj, Yrjö ja Hanna Kodit, Y-säätiö / M2 kodit

Saknar du mera information om våra produkter och tjänster?

Fyll i formuläret, så kontaktar vår försäljning dig så snart som möjligt.

Obs – vänligen skicka supportförfrågningar direkt till teknisk support: support@one4all.fi,
så att en lösning på problemet kan hittas så snart som möjligt.

Våra personliga kontaktuppgifter hittar du på personalsidan.



Fyll i, tack.
Fyll i, tack.
Kolla adressen, tack.

Tack, vi tar kontakt med dig!