Ta kontakt

One4all Mobile invånarapplikation

One4all Mobile invånar­applikationen är en modern plattform för boende som effektiverar invånar­kommunikation och utbyte av bostadsservice. Genom applikationen nås invånarna av information i realtid och invånar­tjänsterna finns i invånarnas smarttelefoner.

Invånarapplikationen fungerar antingen som en fristående tjänst eller tillsammans med våra digitala informations­skärmar, vilket möjliggör flerkanalskommunikation och invånar­tjänster.

One4all Mobile används som smarttelefonapplikation eller via webbläsaren. Programmet kan laddas ner till Android- och iOS-enheter. Applikationen ersätter bostadshusens hemsidor och erbjuder mångsidiga tilläggsfunktioner.

Kommunikation i realtid

Kommunikation i realtid

Enkel och effektiv kommunikation

Enkel och effektiv kommunikation

Digital kommunikation förminskar resurser

Digital kommunikation förminskar resurser

One4all Mobile

Applikationen One4all Mobile når invånarna var som helst – när som helst

Via One4all Mobile kan invånarna nås var som helst och när som helst och de kan sköta sina bostadsrelaterade ärenden enligt egen tidtabell.

Viktiga meddelanden når invånaren genom en push-notis på hens smarttelefon och en kvittering visar att meddelandet har lästs.

Via One4all Mobile kan invånarna nås snabbt och effektivt också i kriser och nödsituationer.

PNT®mobile asukassovellusta voi käyttää myös selaimessa
One4all Mobile

One4all Mobile har mångsidiga funktioner för invånar­kommunikation

Via One4all Mobile kan invånarna läsa cirkulär, skicka kvitteringar, ta emot och skicka meddelanden till fastighetsservicebolaget eller administrationen eller andra invånare, annonsera om loppmarkander, läsa instruktioner, anvisningar och handlingar som gäller bostadsbolaget, svara på enkäter och såväl administrera som betala reserveringar av olika tjänster.

One4all Mobile

I One4all Mobile ingår också bokningskalender och One4all Pay

Via bokningskalendern som är ansluten till One4all Mobile kan invånaren i realtid boka och administrera sina bokningar för olika tjänster såsom tvättstuga eller bastu. Avgiftsbelagda tjänster är enkla att betala med One4all Pay betaltjänsten som kan kopplas till bokningskalendern.

Vanliga frågor

Måste man ha informationsskärm för att kunna använda appen?

Nej, One4all Mobile fungerar även som en helt fristående tjänst. Servicebehovet kartläggs alltid av bostadsbolaget och tjänsten optimeras för att möta behoven.

Vad kräver implementeringen av One4all Mobile av bostadsbolaget?

Applikationens funktioner byggs upp tillsammans med kunden och kunden väljer vilka funktioner som ska implementeras. Innehållet i applikationen hanteras i administrationssystemet One4all Manager. En användarutbildning anordnas för dem som ansvarar för innehållets hantering. Vi har skapat tydliga användarinstruktioner för One4all Mobile, som gör det enkelt för invånaren att börja använda applikationen.

Hur kan en invånare registrera och logga in på One4all Mobile?

Fastighetsförvaltaren/disponenten lägger till invånarens e-postadress som One4all Mobile-användare i One4all Manager administrationssystem. Invånarinformation kan också importeras till systemet via invånarinformationsgränssnitt (för närvarande Visma Tampuuri, Visma Fivaldi och Hausvise).

Invånaren får ett automatiskt meddelande från systemet, laddar ner applikationen från applikationsbutiken, registrerar sig som användare med samma e-postadress och skapar ett lösenord.

I framtiden kommer invånaren att kunna logga in i applikationen med den e-post och det lösenord som skapades vid registreringen. Invånaren kan ändra lösenordet själva i applikationen.

”Når invånarna när som helst, var som helst!”

Av erfarenhet kan jag säga att det är ganska enkelt att använda detta kommunikationssystem!

Liisa Vähäjylkkä
Kalasatama invånarkommitté

Digital kommunikation har ökat invånarnöjdheten.

Marjut Joensuu
Nurmijärven Kodit Oy

Systemet är verkligen lätt att använda för oss alla. Jag tror att invånarnas kontakt med oss ​​har minskat till följd av detta och på så sätt frigör våra anställda tid för annat arbete.

Päivi Ojala
Servicechef
NAL Asunnot Oy

Vill du höra mer eller be om mer information?

Ring eller mejla mig – jag vill gärna höra hur vi kan hjälpa dig. En kontakt binder dig inte till någonting!

Henry Hietavala, försäljning

One4all Mobile – en plattform för invånar­tjänster i bostadshus

All invånar­kommunikation på ett ställe

I den digitala bostadsmappen samlas alla instruktioner och viktiga regler på ett ställe – allt som behövs för att bo och leva hittas lätt och är alltid uppdaterade.

Dokument och protokoll är lätta att ladda ner och synligheten kan begränsas till definierade grupper om så önskas.

Tillgänglig för alla

Även om smarttelefoner är vanliga, är det viktigt att kunna nå applikationen via en webbläsare. Applikationen har gjorts så enkel som möjligt att använda och vi riktar särskild uppmärksamhet på dess tillgänglighet.

Enkelt hanteringssystem

Innehållet i One4all Mobile är enkelt att administrera, var som helst via vårt webbläsarbaserade One4all Manager administrationssystem. Vi hjälper till med implementeringen av Manager och skräddarsyr administrationsfunktionerna enligt kundens behov.