PNTmobile invånarapplikation

PNTmobile invånarapplikationen är en modern plattform för boende som effektiverar invånar­kommunikation och utbyte av bostadsservice. Genom applikationen nås invånarna av information i realtid och invånar­tjänsterna finns i invånarnas smarttelefoner.

Invånarapplikationen fungerar antingen som en fristående tjänst eller tillsammans med våra digitala informations­skärmar, vilket möjliggör flerkanalskommunikation och invånar­tjänster.

PNTmobile används som smarttelefonapplikation eller via webbläsaren. Programmet kan laddas ner till Android- och iOS-enheter. Applikationen ersätter bostadshusens hemsidor och erbjuder mångsidiga tilläggsfunktioner.

PNT® är ett registrerat varumärke.

Kommunikation i realtid

Kommunikation i realtid

Enkel och effektiv kommunikation

Enkel och effektiv kommunikation

Digital kommunikation förminskar resurser

Digital kommunikation förminskar resurser

PNT®mobile

Applikationen PNTmobile når invånarna var som helst – när som helst

Via PNTmobile kan invånarna nås var som helst och när som helst och de kan sköta sina bostadsrelaterade ärenden enligt egen tidtabell.

Viktiga meddelanden når invånaren genom en push-notis på hens smarttelefon och en kvittering visar att meddelandet har lästs.

Via PNTmobile kan invånarna nås snabbt och effektivt också i kriser och nödsituationer.

PNT®mobile asukassovellusta voi käyttää myös selaimessa
PNT®mobile

PNTmobile har mångsidiga funktioner för invånar­kommunikation

Via PNTmobile kan invånarna läsa cirkulär, skicka kvitteringar, ta emot och skicka meddelanden till fastighetsservicebolaget eller administrationen eller andra invånare, annonsera om loppmarkander, läsa instruktioner, anvisningar och handlingar som gäller bostadsbolaget, svara på enkäter och såväl administrera som betala reserveringar av olika tjänster.

PNT®mobile

I PNTmobile ingår också bokningskalender och PNTpay

Via bokningskalendern som är ansluten till PNTmobile kan invånaren i realtid boka och administrera sina bokningar för olika tjänster såsom tvättstuga eller bastu. Avgiftsbelagda tjänster är enkla att betala med PNTpay betaltjänsten som kan kopplas till bokningskalendern.

Vaaleahiuksisen mustapaitaisen naisen selusta, nainen sormeilee älypuhelimesta PNTmobile asukassovellusta

”Når invånarna när som helst, var som helst!”

Av erfarenhet kan jag säga att det är ganska enkelt att använda detta kommunikationssystem!

Liisa Vähäjylkkä
Kalasatama invånarkommitté

Digital kommunikation har ökat invånarnöjdheten.

Marjut Joensuu
Nurmijärven Kodit Oy

Systemet är verkligen lätt att använda för oss alla. Jag tror att invånarnas kontakt med oss ​​har minskat till följd av detta och på så sätt frigör våra anställda tid för annat arbete.

Päivi Ojala
Servicechef
NAL Asunnot Oy

Vill du höra mer eller be om mer information?

Ring eller mejla mig – jag vill gärna höra hur vi kan hjälpa dig. En kontakt binder dig inte till någonting!

Henry Hietavala, försäljning

PNTmobile – en plattform för invånar­tjänster i bostadshus

All invånar­kommunikation på ett ställe

I den digitala bostadsmappen samlas alla instruktioner och viktiga regler på ett ställe – allt som behövs för att bo och leva hittas lätt och är alltid uppdaterade.

Dokument och protokoll är lätta att ladda ner och synligheten kan begränsas till definierade grupper om så önskas.

Tillgänglig för alla

Även om smarttelefoner är vanliga, är det viktigt att kunna nå applikationen via en webbläsare. Applikationen har gjorts så enkel som möjligt att använda och vi riktar särskild uppmärksamhet på dess tillgänglighet.

Enkelt hanteringssystem

Innehållet i PNTmobile är enkelt att administrera, var som helst via vårt webbläsarbaserade PNTmanager administrationssystem. Vi hjälper till med implementeringen av PNTmanager och skräddarsyr administrationsfunktionerna enligt kundens behov.