Asukasviestinnän mobiilisovellus

PNT®MOBILE – APPLIKATION FÖR INVÅNARKOMMUNIKATION

PNT®mobile är en app för invånartjänster som vi utvecklat för att fylla de behov ett bostadshus har. 

Appen är en smidig kommunikationskanal mellan fastighetsförvaltningen och invånarna, men samtidigt också ett verktyg för bokning av olika utrymmen eller maskiner i fastigheten. Tack vare appen finns bokningskalendern alltid till hands, vilket gör bokningen mycket smidig. En eventuell bokningsavgift går enkelt att betala direkt med PNT®pay betaltjänsten.

Appen fungerar också via en webbläsare och kan användas som bostadshusets interna webbsida. 

PNT®mobile fungerar smidigt tillsammans med den digitala informationsskärmen. Appen kan också tas i bruk självständigt, utan informationsskärm, t.ex. i radhus. PNT®mobile är ett bra alternativ då en installation av informationsskärmar inte är möjlig.

Invånarappen och de de digitala informationsskärmarna hanteras smidigt på distans med webbaserade PNT®manager. Mera information om fastighetsförvaltningens hanteringssystem hittar du här.

Blev du intresserad? Ta kontakt, så berättar vi gärna mera. 

 

 

PNT®mobile – EGENSKAPER

 

  • Riktad information till olika invånargrupper
  • Informationsverktyg i realtid
  • Kommunikationskanal mellan invånare och fastighetsförvaltningen
  • Möjlighet att skräddarsy appen speciellt för ert bruk
  • Bokningssystem
  • Verktyg för invånarförfrågningar
  • Push-meddelanden
  • Kvitteringsfunktion för läst meddelande
  • Dokumentbank för t.ex. för protokoll och manualer
  • Regler och instruktioner - en invånarmanual för t.ex. boenderegler och stadgar
  • Anslagstavla och lopptorg där invånare själva kan lägga upp anslag
  • Räddningsplan

PNT®mobile finns tillgänglig för både iPhone- och Android-telefoner. PNT®mobile är också möjlig att använda via en webbläsare.  Av säkerhetsskäl stöder vi endast versioner där tillverkaren gör säkerhetsuppdateringar.

564x212-mobiilisovellus.jpg

 

Anpassad PNT®mobile

Våra kunder har nu även möjlighet att beställa mobilappen med ett anpassat innehåll som motsvarar kundens behov.

Exempel på anpassade moduler:

  • Egna navigationsrubriker, t.ex Kvarterets program, Invånarförmåner eller Lediga bostäder, även möjligt för utomstående att informera om t.ex städtjänster. 
  • Möjlighet till flera dokumentbanker, t.ex Invånarmapp, Protokoll eller Instruktioner.
  • Respons, en kontinuerlig kanal för att ge respons. 
  • Egna navigationsrubriker som innehåller länkar till utomstående tjänster som finns till invånarnas förfogande. På detta sätt har invånaren all information på ett ställe.
  • En "Delade tjänster" mapp som stöder delningsekonomi, invånarna kan lägga upp artiklar eller tjänster som andra kan få använda.

 

Ta kontakt för mera information:

Kitte
kitte.hamilton@one4all.fi
+358 40 761 1923

Henry
henry.hietavala@one4all.fi
+358 400 888 218

DETTA ÄR MÖJLIGT MED PNT®mobile 

 

  • Nå invånare i realtid
  • Stöd för gemenskapen
  • Samla all information på ett ställe
  • Dubbelriktad kommunikation mellan invånare och förvalting
  • Riktade Push-meddelanden för viktig information
  • Kvitteringsfunktion för meddelanden
  • Invånarförfrågningar och enkäter som stöder delaktigheten
  • Centralt kommunikationsverktyg för invånare
  • Virtuellt lopptorg för invånare
  • Online-bokningskalender för bokning av utrymmen el. dyl.
  • Betalningstjänsten PNT®pay för direkt betalning av bokningar
  • Användning via webbläsare
  • Ersättare för fastighetens interna webbplats
  • Fungerar smidigt vid sidan av våra digitala infoskärmar
  • Fungerar bra självständigt utan digitala infoskärmar t.ex. i radhus