Referenser

Kunderna säger om oss och våra tjänster

”För oss anställda är systemet väldigt enkelt att använda. Jag tror att invånarnas kontakt med oss har minskat som ett resultat av detta, och det gör att vi kan frigöra mera tid för annat arbete. Systemet skickar t.ex. automatiskt åt nya invånare ID för applikationen och bokningskalendrarna och PIN-kod till gemensamma utrymmen”.
– Päivi Ojala, servicechef, NAL Asunnot Oy

”Samarbetet med One4all har löpt mycket bra. One4all har alltid hållit oss uppdaterade från första början. Programmet har utvecklats för att vara användarvänligt och våra förslag har tagits i beaktande. Att handleda nya brukare i användningen av systemet har gått bra med instruktioner – utan direkt utbildning. Det här bevisar att programvaran är användarvänlig.”
– Minna Huttunen, Kruunuasunnot Oy

”Det av One4all utvecklade digitala kommunikations- och bokningskalendersystemets möjligheter är mångsidiga! De strategiska mål som vårt husbolag har uppställt, stöds helhetsmässigt av tjänsterna.”
– Eino Rantala, ordförande för As Oy Säästötuki

”Finlands sista fungerande kundservice fungerar i detta företag. Kontakterna besvaras och uppdragen blir omskötta. Vad mer kan man önska sig!”
– Petri Hyvönen, fastighetschef, Emännöintitoimisto Aamu

”Jag rekommenderar denna One4all-tjänst även för våra kunder! Vi tillhandahåller städtjänster och denna typ av digitalt kommunikationssystem underlätta vårt arbete mycket. Våra städare kan på ort och ställe rapportera i realtid om problem som de ser i husbolagen. Via samma system administrerar jag från min sida fortlöpande information om städningen. Jag schemalägger meddelanden i förväg och uppdaterar innehållet på nolltid. Ett riktigt förnuftigt och lättanvänt system!”
– Mari Laaksonen, Cleanmarin Oy, verksamhetsledare

”Bra samarbete. Som chef för ett hyresbostadsbolag har vi ett ständigt behov av att delge invånarna information, vilket innebär att vi snabbt måste producera en stor mängd information åt invånarna. Den digitala informationsskärmen är förträfflig eftersom vi från vår egen dator enkelt kan sända information utan att behöva duplicera och distribuera nyhetsbrev i pappersform. Skärmar borde finnas i alla bostadsbolag.”
– Anna-Leena Tolonen, Realia Management Oy

”Utmärkt betjäning och goda redskap. One4all’s informations­skärmar är enkla att använda och lätta att uppdatera. Jag hoppas att så många bostadsbolag som möjligt ska ta dem i bruk.”
– Hannaleena Kuutio, Walttari Oy

”Utmärkt betjäning och snabbt svar på serviceförfrågningar.”
– Kirsi Kautola, Jykes Kiinteistöt Oy

”Speciellt i hyreshusbolag måste information ges rätt ofta eftersom ”omsättningen” bland invånarna är hög, invånarna sitter inte i styrelsen och deltar inte i bolagsstämmor. Med dessa kommunikationsredskap hålls informationen uppdaterad och effektiv.”
– Anssi Tikkanen, Realia Management Oy

”Värdet på ett hyreshus stiger betydligt i hyresgästernas ögon när de kommer in i ett snyggt trapphus och ser en modern informationsskärm. En ledande tanke i mitt arbete som fastighetsförvaltare är digitalisering. Dessa informations­skärmar och appen passar perfekt in i mitt servicekoncept.”
– Jere Sorvari, Prodomus Oy

”PNTmanager administrationssystemet är lättanvänt även för äldre personer. Meddelanden och innehåll är enkla att mata in och timern låter dig i förväg definiera vilket innehåll som ska visas på informationsskärmen.”
– Altti Aronen, styrelseordförande för bostadsbolaget, As Oy Hillervonportti, Björneborg

”I våra nybyggen är dessa invånarvänliga kommunikationsredskap en del av de bostadstjänster vi erbjuder”.
– Jaana Salminen, Lähitapiola Kiinteistövarainhoito Oy

”För oss med en bred användarbas och många utrymmen att administrera är det molntjänstbaserade bokningskalendersystemet och integreringen av lås- och åtkomstkontroll utan vidare det effektivaste och tryggaste alternativet.”
– Sanna Uotila, tjänsteutvecklare, Setlementti­asunnot Oy

”En mycket klok gränssnittslösning med One4all! Digital integration med bokningskalendrar för gemensamma utrymmen stöder ett smidigt beviljande av åtkomsträttigheter. Det är tryggt att reservera och använda utrymmena med invånarens personliga PIN-kod”.
– Roni Aaltonen, iLOQ

Våra tjänster används av bl.a. följande parter

Hyresbostadsbolag /fastighetsinvesteringsbolag

Block- och regionala projekt

Harppuunakortteli

Kaskelanparkki

Kruunuvuorenrannan Palvelu Oy

Sukupolvienkortteli

Viehe-kortteli

Tesmona Elinkaarikortteli

Våra kunder

AvaraNewsecYITOPVarmaPremicoAvain YhtiötYrjö ja Hanna KoditNiiralankulmaSetlementtiasunnotNAL AsunnotAvaraNewsecYITOPVarmaPremicoAvain YhtiötYrjö ja Hanna KoditNiiralankulmaSetlementtiasunnotNAL AsunnotAvaraNewsecYITOPVarmaPremicoAvain YhtiötYrjö ja Hanna KoditNiiralankulmaSetlementtiasunnotNAL Asunnot

Avain Asumisoikeus Oy, Avara Oy, Fastighets Ab Arcada Nova, FinCap Kiinteistövarainhoito, Hyvinkään Vuokra-asunnot Oy, Jykes Kiinteistöt Oy, Jyväskylän Vuokra-asunnot Oy, Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma, Kirkkonummen Vuokra-asunnot Oy, Kruunuasunnot Oy, Lahden vanhusten asuntosäätiö rs, Lappeenrannan Asuntopalvelu Oy, LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy, Merimieseläkekassa, NAL Asunnot Oy, Newsec Asset Management Oy, Niiralan Kulma Oy, Nurmijärven Kodit Oy, OP Kiinteistösijoitus Oy, Orimattilan Asunnot, Premico Consulting Oy, Premico Kodit, Realia Management Oy, Setlementti­asunnot Oy, Suomen Asuntoyhtymä, VTS-kodit / Tampereen Vuokratalosäätiö, Yrjö ja Hanna Kodit, Y-säätiö / M2 kodit

Vill du höra mer eller be om mer information?

Ring eller mejla mig – jag vill gärna höra hur vi kan hjälpa dig. En kontakt binder dig inte till någonting!

Henry Hietavala, försäljning