One4all Mobile invånarapplikation
One4all Mobile invånarapplikationen är en modern plattform för boende som effektiverar invånarkommunikation och utbyte av bostadsservice. Genom applikationen nås invånarna av information i realtid och invånartjänsterna finns i invånarnas smarttelefoner.
Invånarapplikationen fungerar antingen som en fristående tjänst eller tillsammans med våra digitala informationsskärmar, vilket möjliggör flerkanalskommunikation och invånartjänster.
One4all Mobile används som smarttelefonapplikation eller via webbläsaren. Programmet kan laddas ner till Android- och iOS-enheter. Applikationen ersätter bostadshusens hemsidor och erbjuder mångsidiga tilläggsfunktioner.



Kommunikation i realtid

Enkel och effektiv kommunikation

Digital kommunikation förminskar resurser
Applikationen One4all Mobile når invånarna var som helst – när som helst
Via One4all Mobile kan invånarna nås var som helst och när som helst och de kan sköta sina bostadsrelaterade ärenden enligt egen tidtabell.
Viktiga meddelanden når invånaren genom en push-notis på hens smarttelefon och en kvittering visar att meddelandet har lästs.
Via One4all Mobile kan invånarna nås snabbt och effektivt också i kriser och nödsituationer.


One4all Mobile har mångsidiga funktioner för invånarkommunikation
Via One4all Mobile kan invånarna läsa cirkulär, skicka kvitteringar, ta emot och skicka meddelanden till fastighetsservicebolaget eller administrationen eller andra invånare, annonsera om loppmarkander, läsa instruktioner, anvisningar och handlingar som gäller bostadsbolaget, svara på enkäter och såväl administrera som betala reserveringar av olika tjänster.
I One4all Mobile ingår också bokningskalender och One4all Pay
Via bokningskalendern som är ansluten till One4all Mobile kan invånaren i realtid boka och administrera sina bokningar för olika tjänster såsom tvättstuga eller bastu. Avgiftsbelagda tjänster är enkla att betala med One4all Pay betaltjänsten som kan kopplas till bokningskalendern.

Med One4all Mobile
”Når invånarna när som helst, var som helst!”
Av erfarenhet kan jag säga att det är ganska enkelt att använda detta kommunikationssystem!
Liisa Vähäjylkkä
Kalasatama invånarkommitté
Digital kommunikation har ökat invånarnöjdheten.
Marjut Joensuu
Nurmijärven Kodit Oy
Systemet är verkligen lätt att använda för oss alla. Jag tror att invånarnas kontakt med oss har minskat till följd av detta och på så sätt frigör våra anställda tid för annat arbete.
Päivi Ojala
Servicechef
NAL Asunnot Oy

Vill du höra mer eller be om mer information?
Ring eller mejla mig – jag vill gärna höra hur vi kan hjälpa dig. En kontakt binder dig inte till någonting!
Henry Hietavala, försäljning
One4all Mobile – en plattform för invånartjänster i bostadshus
I den digitala bostadsmappen samlas alla instruktioner och viktiga regler på ett ställe – allt som behövs för att bo och leva hittas lätt och är alltid uppdaterade.
Dokument och protokoll är lätta att ladda ner och synligheten kan begränsas till definierade grupper om så önskas.
Även om smarttelefoner är vanliga, är det viktigt att kunna nå applikationen via en webbläsare. Applikationen har gjorts så enkel som möjligt att använda och vi riktar särskild uppmärksamhet på dess tillgänglighet.
Innehållet i One4all Mobile är enkelt att administrera, var som helst via vårt webbläsarbaserade One4all Manager administrationssystem. Vi hjälper till med implementeringen av Manager och skräddarsyr administrationsfunktionerna enligt kundens behov.