Vi är här för våra kunder!

Vi erbjuder bostadsbolag digitala verktyg för invånar­kommunikation och invånar­tjänster

Vi vill hjälpa våra kunder att åt invånarna förmedla en bred, mångsidig och tillförlitlig realtidskommunikation och fungerande digitala invånar­tjänster.

Kitte Hamilton
VD, partner


Digitalisk invånar­kommunikation och invånar­tjänster

Nöjda invånare och fungerande digitala verktyg

Nöjda invånare, fungerande invånar­kommunikation och invånar­tjänster är mål nummer ett för såväl bostadsbolag som för hyreshusbolag. Målet uppnås med modern digital kommunikation och invånartjänster som kan nå invånarna var som helst – när som helst. One4all’s digitala informationsskärm, invånarapplikationen PNTmobile och bokningskalendern uppfyller dessa behov.

One4allin palveluilla tarjoat asukkaille:

  • Enkel och lättillgänglig invånar­kommunikation
  • Uppdaterad information i realtid
  • Högklassig och modern bostadsservice
  • Kvalitet på boende ökar livskvaliteten
Digitaalinen porrasnäyttö taloyhtiön porraskäytävässä, perhe käyttää kosketusnäytöllistä porrasnäyttöä

Effektiva verktyg för invånar­kommunikation och invånar­tjänster

Digitala informationsskärmen, invånarapplikationen, och bokningskalendern säkerställer hög kvalitet på boendet.

Våra informations­skärmar är CO2-neutrala

Ansvarsfullhet är viktigt för oss

Ansvarsfullhet är viktigt för One4all och vi vill därför erbjuda våra kunder ett ansvarsfullt alternativ. Alla våra informations­skärmar som köpts efter april 2021 är koldioxidneutrala, vilket innebär att förorsakade koldioxidutsläpp kompenseras med klimatvänliga projekt:

  • Kolbindning i trähusbyggande, ett inhemskt projekt
  • Förhindrande av avskogning i Rimba Raya Conservation Area, Indonesien
  • Humbo skogsplanterings projekt, Etiopien
Läs mer

Våra kunder

Digital kommunikation har ökat invånarnöjdheten.

Marjut Joensuu
Nurmijärven Kodit Oy

Av erfarenhet kan jag säga att det är ganska enkelt att använda detta kommunikationssystem!

Liisa Vähäjylkkä
Kalasatama invånarkommitté

Traditionella lappar på väggarna är svåra att greppa, och gamla lappar hänger ofta på väggarna. Allt som behövs är tydligt sökbart och läsbart på informationsskärmen.

Anssi Tikkanen
bostadschef
IAT, Realia Management

AvaraNewsecYITOPVarmaPremicoAvain YhtiötYrjö ja Hanna KoditNiiralankulmaSetlementtiasunnotNAL AsunnotAvaraNewsecYITOPVarmaPremicoAvain YhtiötYrjö ja Hanna KoditNiiralankulmaSetlementtiasunnotNAL AsunnotAvaraNewsecYITOPVarmaPremicoAvain YhtiötYrjö ja Hanna KoditNiiralankulmaSetlementtiasunnotNAL Asunnot

Avain Asumisoikeus Oy, Avara Oy, Fastighets Ab Arcada Nova, FinCap Kiinteistövarainhoito, Hyvinkään Vuokra-asunnot Oy, Jykes Kiinteistöt Oy, Jyväskylän Vuokra-asunnot Oy, Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma, Kirkkonummen Vuokra-asunnot Oy, Kruunuasunnot Oy, Lahden vanhusten asuntosäätiö rs, Lappeenrannan Asuntopalvelu Oy, LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy, Merimieseläkekassa, NAL Asunnot Oy, Newsec Asset Management Oy, Niiralan Kulma Oy, Nurmijärven Kodit Oy, OP Kiinteistösijoitus Oy, Orimattilan Asunnot, Premico Consulting Oy, Premico Kodit, Realia Management Oy, Setlementti­asunnot Oy, Suomen Asuntoyhtymä, VTS-kodit / Tampereen Vuokratalosäätiö, Yrjö ja Hanna Kodit, Y-säätiö / M2 kodit

Saknar du mera information om våra produkter och tjänster?

Fyll i formuläret, vi lovar att kontakta dig så snart som möjligt.
Obs - skicka supportförfrågningar direkt till teknisk support: support@one4all.fi
så att en lösning på problemet kan hittas så snart som möjligt.

Våra personliga kontaktuppgifter hittar du på personalsidan.



Fyll i, tack.
Fyll i, tack.
Kolla adressen, tack.

Tack, vi tar kontakt med dig!