Denna webbplats använder cookies så att vi kan ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen när du återvänder till vår webbplats och hjälpa vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.

Vi är här för våra kunder!
Vi erbjuder bostadsbolag digitala verktyg för invånarkommunikation och invånartjänster
Vi vill hjälpa våra kunder att åt invånarna förmedla en bred, mångsidig och tillförlitlig realtidskommunikation och fungerande digitala invånartjänster.
Kitte Hamilton
VD, partner
Nöjda invånare och fungerande digitala verktyg
Nöjda invånare, fungerande invånarkommunikation och invånartjänster är mål nummer ett för såväl bostadsbolag som för hyreshusbolag. Målet uppnås med modern digital kommunikation och invånartjänster som kan nå invånarna var som helst – när som helst. One4all’s digitala informationsskärm, invånarapplikationen One4all Mobile och bokningskalendern uppfyller dessa behov.
One4allin palveluilla tarjoat asukkaille:
- Enkel och lättillgänglig invånarkommunikation
- Uppdaterad information i realtid
- Högklassig och modern bostadsservice
- Kvalitet på boende ökar livskvaliteten

Effektiva verktyg för invånarkommunikation och invånartjänster
Digitala informationsskärmen, invånarapplikationen, och bokningskalendern säkerställer hög kvalitet på boendet.
Nyheter och artiklar

Våra informationsskärmar är CO2-neutrala
Ansvarsfullhet är viktigt för oss
Ansvarsfullhet är viktigt för One4all och vi vill därför erbjuda våra kunder ett ansvarsfullt alternativ. Alla våra informationsskärmar som köpts efter april 2021 är koldioxidneutrala, vilket innebär att förorsakade koldioxidutsläpp kompenseras med klimatvänliga projekt:
- Kolbindning i trähusbyggande, ett inhemskt projekt
- Förhindrande av avskogning i Rimba Raya Conservation Area, Indonesien
- Humbo skogsplanterings projekt, Etiopien
Våra kunder
Digital kommunikation har ökat invånarnöjdheten.
Marjut Joensuu
Nurmijärven Kodit Oy
Av erfarenhet kan jag säga att det är ganska enkelt att använda detta kommunikationssystem!
Liisa Vähäjylkkä
Kalasatama invånarkommitté
Traditionella lappar på väggarna är svåra att greppa, och gamla lappar hänger ofta på väggarna. Allt som behövs är tydligt sökbart och läsbart på informationsskärmen.
Anssi Tikkanen
bostadschef
IAT, Realia Management



















































Avain Yhtiöt, Avara Oy, Fastighets Ab Arcada Nova, FinCap Kiinteistövarainhoito, Hausia, Hyvinkään Vuokra-asunnot Oy, Jyväskylän Vuokra-asunnot Oy, Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma, Kojamo Oyj, Kirkkonummen Vuokra-asunnot Oy, Kruunuasunnot Oy, Lahden vanhusten asuntosäätiö rs, Lappeenrannan Asuntopalvelu Oy, LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy, Merimieseläkekassa, NAL Asunnot Oy, Newsec Asset Management Oy, Niiralan Kulma Oy, Nordea Life, NREP/Juli Living, Nurmijärven Kodit Oy, OP Kiinteistösijoitus Oy, Orimattilan Asunnot, Premico Consulting Oy, Premico Kodit, Retta Management Oy, Setlementtiasunnot Oy, Suomen Asuntoyhtymä, Taaleri Kiinteistöt Oy, Toivo Group, VTS-kodit / Tampereen Vuokratalosäätiö, YIT Oyj, Yrjö ja Hanna Kodit, Y-säätiö / M2 kodit
Saknar du mera information om våra produkter och tjänster?
Fyll i formuläret, så kontaktar vår försäljning dig så snart som möjligt.
Obs – vänligen skicka supportförfrågningar direkt till teknisk support: [email protected],
så att en lösning på problemet kan hittas så snart som möjligt.
Våra personliga kontaktuppgifter hittar du på personalsidan.