Käytämme sivustollamme evästeitä, jotta kaikki toimisi optimaalisesti vierailusi aikana. Osa evästeistä on analytiikkaevästeitä, jotka auttavat meitä ymmärtämään mikä sisältö sivuillamme on ihmisiä kiinnostavaa ja mikä ei. Kerätty analytiikka on aina anonyymiä, eli käyttäjää ei voi tunnistaa kerätyistä tilastoista. Analytiikan avulla pystymme kehittämään sivustoamme paremmaksi.

Olemme täällä asiakkaitamme varten!
Tarjoamme digitaalisia asukasviestinnän ratkaisuja ja asumispalveluita taloyhtiön tarpeisiin
Haluamme auttaa asiakkaitamme tarjoamaan kokonaisvaltaista asumisen laatua, luotettavaa ja reaaliaikaista asukasviestintää sekä toimivia digitaalisia asumispalveluita.
Kitte Hamilton
Toimitusjohtaja, partner
Asukastyytyväisyys ja toimivat digitaaliset ratkaisut
Asukkaiden tyytyväisyys ja toimiva asukasviestintä sekä toimivat asukaspalvelut ovat niin taloyhtiön kuin vuokrataloyhtiön ykköstavoite. Tavoitteeseen päästään nykyaikaisilla, digitaalisilla viestintä- ja asukaspalveluilla, jotka tavoittavat asukkaat missä vain, milloin vain: digitaalinen porrasnäyttö, PNTmobile asukassovellus ja varauskalenteri vastaavat näihin tarpeisiin.
One4allin palveluilla tarjoat asukkaille:
- Helppoa ja tavoitettavaa asukasviestintää
- Ajantasaista tietoa nopeasti
- Nykyaikaista ja korkealaatuista asumispalvelua
- Laatua asumiseen ja elämiseen


Miten tehdä hyvää asukasviestintää?Lue vinkkimme
Asukasviestinnän polku
Tehokkaita digitaalisia asukasviestinnän ratkaisuja ja asumispalveluita
Digitaaliset porrasnäytöt, asukassovellus ja sähköinen varauskalenteri takaavat laadukkaan asumisen.
Ajankohtaista

Porrasnäyttömme ovat hiilineutraaleja
Vastuullisuus on meille tärkeää
One4allille vastuullisuus on tärkeää. Huhtikuusta 2021 lähtien valmistamamme digitaaliset porrasnäytöt ovat hiilineutraaleja. Porrasnäytöistä aiheutuvat hiilidioksidipäästöt kompensoidaan seuraaviin sertifioituihin ilmastomuutosta hillitseviin hankkeisiin:
- Hiilidioksidin sitominen puutalorakentamiseen, kotimainen hanke
- Metsäkadon estäminen Rimba Rayan suojelualueella, Indonesia
- Humbon metsityshanke, Etiopia
Asiakkaitamme
Perinteiset lappuset seinillä on vaikea hahmottaa, ja seiniin jää roikkumaan usein vanhoja lappuja. Näytöllä kaikki tarpeellinen on selkeästi haettavissa ja luettavissa.
Anssi Tikkanen
isännöitsijä
IAT, Realia Management
Järjestelmä on meille kaikille todella helppokäyttöinen. Uskon asukkaiden yhteydenottojen meille vähentyneen tämän myötä ja näin meillä työntekijöillä vapautuu aikaa muuhun työhön.
Päivi Ojala
palvelupäällikkö
NAL Asunnot Oy
Helpottaa meidän kaikkien työtä huomattavasti, kun voimme viestittää ja lähettää tiedotteita saman järjestelmän kautta eri kohteisiin.
Nina
asuntosihteeri, NAL Asunnot Oy

































Avain Asumisoikeus Oy, Avara Oy, Fastighets Ab Arcada Nova, FinCap Kiinteistövarainhoito, Hyvinkään Vuokra-asunnot Oy, Jykes Kiinteistöt Oy, Jyväskylän Vuokra-asunnot Oy, Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma, Kirkkonummen Vuokra-asunnot Oy, Kruunuasunnot Oy, Lahden vanhusten asuntosäätiö rs, Lappeenrannan Asuntopalvelu Oy, LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy, Merimieseläkekassa, NAL Asunnot Oy, Newsec Asset Management Oy, Niiralan Kulma Oy, Nurmijärven Kodit Oy, OP Kiinteistösijoitus Oy, Orimattilan Asunnot, Premico Consulting Oy, Premico Kodit, Realia Management Oy, Setlementtiasunnot Oy, Suomen Asuntoyhtymä, VTS-kodit / Tampereen Vuokratalosäätiö, Yrjö ja Hanna Kodit, Y-säätiö / M2 kodit
Haluatko lisätietoa tuotteistamme ja palveluistamme?
Täytä alla oleva lomake ja myynnistämme otetaan sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Huom.! Tukipyynnöt pyydämme osoittamaan suoraan tekniseen tukeemme [email protected], jotta ongelmaan löytyy mahdollisimman pikainen ratkaisu.
Henkilökohtaiset yhteystietomme löydät henkilöstösivulta.