Tuki asukkaalle

Tuki asukkaalle, yleisimmät kysymykset

Mikäli asut taloyhtiössä jossa on käytössä PNT® palvelut (PNTmobile, varauskalenteri, porrasnäyttö) ja haluat ilmoittaa näiden ohjelmistojen toimintaan liittyvästä ongelmasta voit ottaa yhteyttä tukeen.
Luethan kuitenkin ensin alla olevat ohjeet, sillä me emme ohjelmiston tarjoajana vastaa taloyhtiön käytännön toimista.

Asukastietojen muuttaminen

  • Asukastietoja hallinnoidaan taloyhtiön tai vuokrataloyhtiön hallinnon toimesta, eli esimerkiksi isännöitsijän, huoltoyhtiön, asiakaspalvelu, tai hallituksen toimesta.
  • Palvelun tuottaja One4all ei voi tehdä muutoksia tai muutoin hallinnoida asukastietoja tietosuojalainsäädännön mukaan, paitsi palvelun tilaajan kirjallisen toimeksiannon myötä.
  • Mikäli asukastietojasi tulee muuttaa, ota yhteyttä oman taloyhtiösi hallintoon / tukeen.

Palvelun käyttö vaatii aina asukastunnistautumisen

  • Hallinto lisää palveluun asukkaiden tiedot, One4all ei voi lisätä asukkaita käyttäjiksi.
  • Asukas saa ohjeet kirjautumiseen (pääsääntöisesti) sähköpostilla, jonka jälkeen hän voi kirjautua PNTmobile sovellukseen.
  • Mikäli sinulla ei ole kirjautumistietoja, ota yhteyttä oman taloyhtiösi hallintoon / tukeen.

Ovi ei aukea, hana ei toimi, muu taloyhtiön käytännön ongelma

  • Ota yhteyttä oman taloyhtiösi tukeen tai huoltoon. Hallinnoimme taloyhtiön asukkailleen tarjoamaa ohjelmistoa. Emme voi auttaa yksittäisten taloyhtiöiden huolto-/kulku-/tilavarauskyselyissä.

Miten voin kirjautua PNTmobileen selaimen kautta?

PNTmobile toimii selaimessa osoitteessa mobile.pnt.fi

Asukkaiden tyypillisiä tukikyselyitä ja tuen vastauksia

Järjestelmä ei tunnista sähköpostiosoitettani:
Varmista hallinnolta että asukastiedoissasi on kirjattuna oikea sähköpostiosoite, tarkista kirjoitusvirheet, välilyönnit jne.

En pysty rekisteröitymään sovellukseen:
Yritätkö kirjautua sovellukseen eri sähköpostilla, kuin muuttoilmoituksen tai vuokrasopimuksen yhteydessä toimittamallasi osoitteella? Sovellus toimii vain ja ainoastaan järjestelmään rekisteröidyllä sähköpostiosoitteella.

En saanut salasanalinkkiä sähköpostiini:
Jotkut sähköpostit eivät vastaanota automaattisesti lähetettyjä viestejä, mutta tarkista ainakin roskapostikansiosi. Mikäli linkkiä ei löydy, pyydä väliaikainen salasana taloyhtiösi asukastietoja hallinnoivalta taholta, kirjaudu sillä ja käy vaihtamassa salasana kohdasta ”vaihda salasana” heti kirjauduttuasi.

En pääse kirjautumaan PNTmobileen
Varmistathan että käytät kirjautumiseen oikeaa sähköpostiosoitetta ja salasanaa. Voit uusia salasanasi klikkaamalla sovelluksen kirjautumissivulla ”Rekisteröidy / Salasana hukassa?” painiketta.
Oletko muistanut päivittää sovelluksen uusimpaan versioon? Jos päivitys on tehty eikä kirjautuminen silti onnistu, poista sovellus ja lataa se uudelleen.

Lisää asukkaiden PNTmobileen liittyviä kysymyksiä ja vastauksia löydät yleisimpien kysymysten sivulta.

Tuen yhteystiedot

Tekninen tukemme palvelee taloyhtiön hallintoa kaikissa järjestelmään liittyvissä asioissa.
Tekninen tuki palvelee arkisin klo 9–16:

0207 229 381
support@one4all.fi