Käytämme sivustollamme evästeitä, jotta kaikki toimisi optimaalisesti vierailusi aikana. Osa evästeistä on analytiikkaevästeitä, jotka auttavat meitä ymmärtämään mikä sisältö sivuillamme on ihmisiä kiinnostavaa ja mikä ei. Kerätty analytiikka on aina anonyymiä, eli käyttäjää ei voi tunnistaa kerätyistä tilastoista. Analytiikan avulla pystymme kehittämään sivustoamme paremmaksi.
Asiakastarinat
Valitse alta itseäsi kiinnostava aihepiiri
Kojamon Lumo One -pilvenpiirtäjän asumiskokemuksia kehitetään yhdessä asukkaiden kanssa
Lue lisää→Auratum Asuntojen Töölön Kesäkatu panostaa asumiskokemukseen ja yhteisöllisyyteen
Lue lisää→Toivo Group tarjoaa laadukkaita asukaskokemuksia One4allin asumisen palvelualustan avulla
Lue lisää→Varma kehittää pitkäjänteisesti viestintää taloyhtiöissään
Lue lisää→Digitaalinen asukasviestintä nopeuttaa tiedonkulkua
Lue lisää→Alueportaali mahdollistaa yhteiskäyttöpalvelut uudella asuinalueella →
Digitaaliset viestintäratkaisut osana modernia isännöintipalvelua →
Asukastoimikunnat tukevat yhteisöllisyyttä →
NAL Asunnoilla hyviä kokemuksia One4allin uudella asumisen palvelulla →
Digitaalinen asukasviestintä ja asumispalvelut osana arkea →
One4allin ja Rollockin yhteistyö konkretisoitui →
Palvelueteinen otettiin käyttöön Yrjö ja Hanna Kodeissa →
Yhteisöllisyyden tukemista digitaalisella palvelualustalla →
Digitaalinen viestintä lisäsi asukastyytyväisyyttä →
Palvelueteinen on monipuolinen arjen logistiikan helpottaja →
Asukassovellus asukkaan palvelukanavana Setlementtiasunnoilla →
Taloyhtiön palvelut varausjärjestelmän kautta myös talon ulkopuolisille – TA-yhtiöt →
Digitaaliset porrasnäytöt kerralla 50 rappuun →
Palveluiden kehittäminen asukkaan näkökulmasta →
Digitaalisten ratkaisujen merkitys asuntokaupassa →
NAL Asunnot panostaa digitaalisiin ratkaisuihin →
Seniori taloyhtiönsä viestintävastaavana →
Sukupolvienkortteli Jätkäsaaressa →
iLOQ ja One4all Finland Oy – varauskalenteri ja kulunohjaus →
Digitaalinen viestintäjärjestelmä osana isännöintipalvelua →
Asukasviestintä nykyaikaan →
Digitaaliset viestintäpalvelut osana opiskelija-asumista →
Kuopiolainen vuokrataloyhtiö päivitti porrastaulun nykyaikaan →
Asukasviestintä yhteisöllisyyden rakentajana →
Espoolainen taloyhtiö panostaa digitaaliseen viestintään →
Asukasviestintää Sukupolvienkorttelissa →
Asiakkaitamme



















































Avain Yhtiöt, Avara Oy, Fastighets Ab Arcada Nova, FinCap Kiinteistövarainhoito, Hausia, Hyvinkään Vuokra-asunnot Oy, Jyväskylän Vuokra-asunnot Oy, Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma, Kojamo Oyj, Kirkkonummen Vuokra-asunnot Oy, Kruunuasunnot Oy, Lahden vanhusten asuntosäätiö rs, Lappeenrannan Asuntopalvelu Oy, LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy, Merimieseläkekassa, NAL Asunnot Oy, Newsec Asset Management Oy, Niiralan Kulma Oy, Nordea Life, NREP/Juli Living, Nurmijärven Kodit Oy, OP Kiinteistösijoitus Oy, Orimattilan Asunnot, Premico Consulting Oy, Premico Kodit, Retta Management Oy, Setlementtiasunnot Oy, Suomen Asuntoyhtymä, Taaleri Kiinteistöt Oy, Toivo Group, VTS-kodit / Tampereen Vuokratalosäätiö, YIT Oyj, Yrjö ja Hanna Kodit, Y-säätiö / M2 kodit