Ota yhteyttä

Palvelueteinen on monipuolinen arjen logistiikan helpottaja – Yrjö ja Hanna Kodit

Palvelueteiset, nuo eteisen evoluutiot, ovat monipuolinen arjen logistiikan helpottaja. Palvelueteiset ovat olleet Yrjö & Hanna Kotien Charlotta-talon asukkaiden ahkerassa käytössä heti talon valmistumisesta asti. Tapasimme Riitan ja Minnan, jotka kertoivat meille palvelueteisen käytöstä.

Riitta on asunut kodissaan talon valmistumisesta lähtien ja Minna on asukaskoordinaattori, joka katselee innovaatiota työntekijän näkökulmasta.

Palvelueteinen uuden talon asukkaiden arjessa

Riitta kertoo, että palvelueteinen oli erityisen kovassa käytössä muuton yhteydessä, jolloin tavarantoimittajien oli helppo käydä omassa aikataulussaan tuomassa turvallisesti tavaroita, vaikka Riitta ei ollut kotona. Nykyään arkea helpottaa erityisesti se, että Riitta voi koodata omille, usein kyläilemään tuleville lapsilleen oven käyttöoikeuden aina tarvittaessa, jolloin varsin työllistävä avaimen vaihtelu eri ihmisten välillä jää kokonaan pois. Näin lapset ja Riitta voivat huoletta elää aktiivista arkeaan.

Riitta on myös kuullut erilaisilta tavarantuojilta palautetta, että onpa poikkeuksellisen vaivaton tapa saada asiat toimitetuiksi perille asti.

Lisäksi eteiseen on suunniteltu tila jääkaapille, joka on osoittautunut näin korona-aikana erityisen hyödylliseksi

Riitta on myös kehittänyt itselleen tehokkaan turvaniksin avainten kotiinjäämisen varalta, se toimii kunhan vain on muistanut ottaa kännykän mukaan: itselleen voi lähettää koodin oven avaamista varten sovelluksen avulla.

Työntekijä tukee asukasta uuden palvelun käytössä

Minna on havainnut, että myös talon ikäihmiset ovat rohkaistuneet ottamaan vähitellen palvelueteisen käyttöönsä. Minna on myös mielellään opastanut ja rohkaissut epävarmoiksi itseään kokevia sovelluksen käyttämisessä. Käymissään keskusteluissa Minna on tehnyt havainnon, että mikäli asukas osaa käyttää sähköpostia, osaa hän käyttää asukassovellusta, josta palvelueteinenkin löytyy.

Minna kertoo myös tulevaisuudesta sen verran, että vaikka korona on hieman viivästyttänyt sovelluksen muiden toimintojen käyttöönottoa, tarkoituksena on laajentaa sovelluksen käyttöä talossa, sillä asukkaat ovat havainneet sovelluksen varsin hyödylliseksi omassa arjessaan. Minna iloitsee oman työarkensa keskellä siitä, että asukkaille on nykyään todella helppoa laittaa erilaisia viestejä, kyselyitä ja tiedotteita sovelluksen avulla.

Charlottassa viestintää tukee myös porrashuoneisiin asennetut porrasnäytöt. Sovelluksen lisäksi asukkaat löytävät kaikki ajankohtaiset tiedotteet myös porrasnäytöistä, joka on aina muistuttamassa ajankohtaisuuksista kotitaloon tultaessa. Monikanavaisella viestinnällä on etunsa. Useammalla kanavalla saadaan jo itsessään viestinnän toistoa aikaiseksi

Porrasnäytön erityiseksi iloksi Riitta nostaa vielä aina ajantasaiset bussiaikataulut, jotka helpottavat arjessa yllättävän paljon.

Iloiset naiset ovatkin hyvin tyytyväisiä sekä Charlottaan että sen palveluiden laatuun. Palvelu tukee erinomaisesti yhtiön jatkuvaa yhteisöllisen asumisen kehittämistä. On aina ilahduttavaa nähdä ihmisiä, joita olemme pystyneet palvelemaan hyvin!

Helsingin Charlotta

Helsingin Charlotta valmistui Mellunkylän Tankovainiolle huhtikuussa 2020. Kohteen rakennutti ja omistaa Yrjö ja Hanna -konserniin kuuluva Asoasunnot Uusimaa Oy. Helsingin Charlotta on Helsinki-kerrostalo, joka on kehitetty yhteistyössä Helsingin kaupungin kanssa.

Helsingin Charlotta vastaa tämän päivän asumisen tarpeisiin – palvelueteiset ja erinomaisesti käytetyt neliöt tekevät arjesta vaivatonta.

Ota yhteyttä, mietitään yhdessä juuri teille sopiva ratkaisu
0400 888 218myynti@one4all.fi

Jaa: Facebook · LinkedIn · Twitter

Tuotteet ja palvelut

Asiakaskokemuksia

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Haluatko tarjota laadukkaita asumiskokemuksia?

Soita tai lähetä viestiä – mietitään yhdessä sopivat ratkaisut, joilla laadukas asumiskokemus rakennetaan.

Henry Hietavala, myynti