Ota yhteyttä

One4all Mobile asukassovellus

One4all Mobile asukassovellus on moderni asumisen palvelualusta, joka tehostaa asukasviestintää ja asumispalveluiden tarjontaa. Sovelluksen kautta tieto tavoittaa asukkaan reaaliaikaisesti ja asumisen palvelut ovat aina mukana asukkaan omassa älypuhelimessa. Mobile on tehokas viestintäväline, joka toimii myös selaimessa.

Asukassovellus toimii omana palvelunaan tai yhdessä digitaalisten porrasnäyttöjemme kanssa, mahdollistaen monikanavaisen viestinnän ja asukaspalvelut.

Sovellus on ladattavissa Android- ja iOS-laitteille ja on käytettävissä myös selaimella. Sovellus korvaa täysin taloyhtiön verkkosivun ja tarjoaa monipuolisemmat oheistoiminnot. Sovelluksen kautta asukkaat tavoittaa helposti myös kriisi- ja poikkeustilanteissa.

One4all Mobile on uusin versio asukassovelluksesta, jatkokehitetty edeltäjästään PNTmobilesta.

Kysy lisätietoja tai pyydä tarjous
0400 888 218[email protected]
One4all Mobile

One4all Mobile asukasviestinnän sovellus tavoittaa missä vain, milloin vain

Mobilen kautta asukkaat ovat tavoitettavissa missä ja milloin vain ja he voivat hoitaa asumiseen liittyviä asioitaan mistä tahansa, oman aikataulunsa mukaan.

Tärkeistä viesteistä asukas saa push-notifikaation puhelimeensa ja hallinta­järjestelmästä voi nähdä onko viesti luettu.

Asukassovellus PNTmobile tietokoneen selaimessa, nainen osoittaa ruutua
Viestinnästä tulee reaaliaikaista

Viestinnästä tulee reaaliaikaista

Viestintä helpottuu ja tehostuu

Viestintä helpottuu ja tehostuu

Digitaalinen viestintä säästää resursseja

Digitaalinen viestintä säästää resursseja

PNT®mobile asukassovellusta voi käyttää myös selaimessa
One4all Mobile

One4all Mobile asukassovelluksessa monipuoliset ominaisuudet taloyhtiön viestintään

Mobile asukassovelluksen kautta asukkaat voivat lukea tiedotteita, vastaanottaa ja lähettää viestejä huoltoon, isännöitsijälle ja muille asukkaille, ilmoittaa kirpputorilla, lukea kodinkansion käyttöohjeita ja taloyhtiön asiakirjoja, vastata kyselyihin sekä hallinnoida ja maksaa asumispalveluiden varauksiaan.

Mobile toimii älypuhelimen sovelluksena ja selaimen kautta, eli sitä voi halutessaan käyttää myös tietokoneella tai tabletissa. Sovelluksesta on julkaistu uusi versio One4all Mobile helmikuussa 2023, lue lisää.

One4all Mobile

One4all Mobile asukassovelluksessa on myös varauskalenteri ja One4all Pay

Mobileen kytketyn varauskalenterin kautta asukas voi varata ja hallinnoida reaaliaikaisesti omia varauksiaan tarjolla oleviin asumispalveluihin, esimerkiksi varata pesulavuoroja tai saunavuoroja. Maksulliset palvelut on helppo maksaa varauskalenteriin kytkettävissä olevalla One4all Pay maksupalvelulla.

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä
0400 888 218[email protected]

One4all Mobile asumisen palvelualusta

Kaikki asukasviestintä yhdessä paikassa

Asukaskansiossa kaikki asumiseen tarvittavat ohjeet ja säännöt ovat helposti löydettävissä ja ajantasalla.
Dokumentit ja pöytäkirjat ovat helposti ladattavissa ja niiden näkyvyys voidaan rajata määritellyille ryhmille.

Kaikkien saatavilla

Vaikka älypuhelimet ovat hyvin yleisiä on tärkeää voida käyttää sovellusta myös selaimen kautta. Sovellus on tehty mahdollisimman helppokäyttöiseksi ja siitä on parhaillaan kehitteillä kansainvälisten saavutettavuuskriteerien mukainen versio.

Helppo hallinta­järjestelmä

One4all Mobilen sisältöjä on helppo hallinnoida mistä tahansa selaimen kautta toimivalla One4all Manager hallinta­järjestelmällä. Autamme Mobilen ja Managerin käyttöönotossa ja räätälöimme asiakaskohtaisesti hallinnan toiminnot.

Asiakastarina

Digitaalinen asukasviestintä ja asumispalvelut osana arkea

Asiakastarina

Palvelueteinen on monipuolinen arjen logistiikan helpottaja

Usein kysyttyä

Pitääkö käytössä olla porrasnäyttö, että palvelua voi käyttää?

Ei, One4all Mobile toimii myös täysin itsenäisenä palveluna. Palvelutarve kartoitetaan aina taloyhtiökohtaisesti ja palvelu optimoidaan vastaamaan tarpeisiin.

Mitä One4all Mobile asukassovelluksen käyttöönotto vaatii taloyhtiöltä?

Sovelluksen sisältö rakennetaan yhdessä asiakkaan kanssa, ja asiakas valitsee itse mitä toimintoja sovelluksessa otetaan käyttöön.

Sovelluksen sisältöä hallinnoidaan One4all Manager hallinta­järjestelmässä, joten ennen sovelluksen käyttöönottoa sisältöjen hallinnasta vastaaville järjestetään käyttöönottokoulutus. Olemme luoneet One4all Mobilesta selkeät käyttöohjeet, joiden avulla sovelluksen käyttöönotto on asukkaille helppoa.

Miten asukas pääsee rekisteröitymään ja kirjautumaan One4all Mobile asukassovellukseen?

Isännöitsijä lisää ensin asukkaan sähköpostiosoitteen One4all Mobilen käyttäjäksi One4all Manager hallinta­järjestelmässä. Asukastiedot voidaan tuoda järjestelmään myös asukastieto­rajapintojen kautta (tällä hetkellä Tampuuri, Visma Fivaldi ja Hausvise).

Asukas saa automaattisen viestin järjestelmästä, lataa sovelluksen sovelluskaupasta, rekisteröityy käyttäjäksi samalla sähköpostiosoitteella ja luo salasanan. 

Jatkossa asukas pääsee kirjautumaan sovellukseen sähköpostilla ja rekisteröinnin yhteydessä luomallaan salasanalla. Asukas voi vaihtaa salasanan itse sovelluksessa.

”Aina asukkaan ulottuvilla, ajasta ja paikasta riippumatta!”

Meille on ensisijaisen tärkeää, että viestintämme on aina ajan tasalla eivätkä asukkaat saa vanhentunutta tietoa; siksi valintamme on digitaalisuus.

Iida Koivukoski

Asuntomestari-tiiminvetäjä

Toivo Group

Tämä etänä päivitettävä viestintäjärjestelmä on meille erinomainen ratkaisu!

Ville Härkönen
isännöitsijä, Talopro Oy

Kokemuksesta voin sanoa, että tämän viestintäjärjestelmämme käyttö on kyllä aika mutkatonta!

Liisa Vähäjylkkä
Kalasataman asukastoimikunta

Haluaisitko kuulla lisää?

Soita tai lähetä minulle sähköpostia – kuulisin mielelläni kuinka voimme olla avuksesi. Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään.

Henry Hietavala, myynti