One4all Mobile asukassovellus
One4all Mobile asukassovellus on moderni asumisen palvelualusta, joka tehostaa asukasviestintää ja asumispalveluiden tarjontaa. Sovelluksen kautta tieto tavoittaa asukkaan reaaliaikaisesti ja asumisen palvelut ovat aina mukana asukkaan omassa älypuhelimessa. Mobile on tehokas viestintäväline, joka toimii myös selaimessa.
Asukassovellus toimii omana palvelunaan tai yhdessä digitaalisten porrasnäyttöjemme kanssa, mahdollistaen monikanavaisen viestinnän ja asukaspalvelut.
Sovellus on ladattavissa Android- ja iOS-laitteille ja on käytettävissä myös selaimella. Sovellus korvaa täysin taloyhtiön verkkosivun ja tarjoaa monipuolisemmat oheistoiminnot. Sovelluksen kautta asukkaat tavoittaa helposti myös kriisi- ja poikkeustilanteissa.
One4all Mobile on uusin versio asukassovelluksesta, jatkokehitetty edeltäjästään PNTmobilesta.
One4all Mobile asukasviestinnän sovellus tavoittaa missä vain, milloin vain
Mobilen kautta asukkaat ovat tavoitettavissa missä ja milloin vain ja he voivat hoitaa asumiseen liittyviä asioitaan mistä tahansa, oman aikataulunsa mukaan.
Tärkeistä viesteistä asukas saa push-notifikaation puhelimeensa ja hallintajärjestelmästä voi nähdä onko viesti luettu.
Viestinnästä tulee reaaliaikaista
Viestintä helpottuu ja tehostuu
Digitaalinen viestintä säästää resursseja
One4all Mobile asukassovelluksessa monipuoliset ominaisuudet taloyhtiön viestintään
Mobile asukassovelluksen kautta asukkaat voivat lukea tiedotteita, vastaanottaa ja lähettää viestejä huoltoon, isännöitsijälle ja muille asukkaille, ilmoittaa kirpputorilla, lukea kodinkansion käyttöohjeita ja taloyhtiön asiakirjoja, vastata kyselyihin sekä hallinnoida ja maksaa asumispalveluiden varauksiaan.
Mobile toimii älypuhelimen sovelluksena ja selaimen kautta, eli sitä voi halutessaan käyttää myös tietokoneella tai tabletissa. Sovelluksesta on julkaistu uusi versio One4all Mobile helmikuussa 2023, lue lisää.
One4all Mobile asukassovelluksessa on myös varauskalenteri ja One4all Pay
Mobileen kytketyn varauskalenterin kautta asukas voi varata ja hallinnoida reaaliaikaisesti omia varauksiaan tarjolla oleviin asumispalveluihin, esimerkiksi varata pesulavuoroja tai saunavuoroja. Maksulliset palvelut on helppo maksaa varauskalenteriin kytkettävissä olevalla One4all Pay maksupalvelulla.
One4all Mobile asumisen palvelualusta
Asukaskansiossa kaikki asumiseen tarvittavat ohjeet ja säännöt ovat helposti löydettävissä ja ajantasalla.
Dokumentit ja pöytäkirjat ovat helposti ladattavissa ja niiden näkyvyys voidaan rajata määritellyille ryhmille.
Vaikka älypuhelimet ovat hyvin yleisiä on tärkeää voida käyttää sovellusta myös selaimen kautta. Sovellus on tehty mahdollisimman helppokäyttöiseksi ja siitä on parhaillaan kehitteillä kansainvälisten saavutettavuuskriteerien mukainen versio.
One4all Mobilen sisältöjä on helppo hallinnoida mistä tahansa selaimen kautta toimivalla One4all Manager hallintajärjestelmällä. Autamme Mobilen ja Managerin käyttöönotossa ja räätälöimme asiakaskohtaisesti hallinnan toiminnot.
One4all Mobilen kanssa
Usein kysyttyä
Ei, One4all Mobile toimii myös täysin itsenäisenä palveluna. Palvelutarve kartoitetaan aina taloyhtiökohtaisesti ja palvelu optimoidaan vastaamaan tarpeisiin.
Sovelluksen sisältö rakennetaan yhdessä asiakkaan kanssa, ja asiakas valitsee itse mitä toimintoja sovelluksessa otetaan käyttöön.
Sovelluksen sisältöä hallinnoidaan One4all Manager hallintajärjestelmässä, joten ennen sovelluksen käyttöönottoa sisältöjen hallinnasta vastaaville järjestetään käyttöönottokoulutus. Olemme luoneet One4all Mobilesta selkeät käyttöohjeet, joiden avulla sovelluksen käyttöönotto on asukkaille helppoa.
Isännöitsijä lisää ensin asukkaan sähköpostiosoitteen One4all Mobilen käyttäjäksi One4all Manager hallintajärjestelmässä. Asukastiedot voidaan tuoda järjestelmään myös asukastietorajapintojen kautta (tällä hetkellä Tampuuri, Visma Fivaldi ja Hausvise).
Asukas saa automaattisen viestin järjestelmästä, lataa sovelluksen sovelluskaupasta, rekisteröityy käyttäjäksi samalla sähköpostiosoitteella ja luo salasanan.
Jatkossa asukas pääsee kirjautumaan sovellukseen sähköpostilla ja rekisteröinnin yhteydessä luomallaan salasanalla. Asukas voi vaihtaa salasanan itse sovelluksessa.
”Aina asukkaan ulottuvilla, ajasta ja paikasta riippumatta!”
Tämä etänä päivitettävä viestintäjärjestelmä on meille erinomainen ratkaisu!
Ville Härkönen
isännöitsijä, Talopro Oy
Kokemuksesta voin sanoa, että tämän viestintäjärjestelmämme käyttö on kyllä aika mutkatonta!
Liisa Vähäjylkkä
Kalasataman asukastoimikunta
Olen aina halunnut kokeilla kaikenlaista uutta, siksi varmaan tämän järjestelmän käyttöönotto on ollut mielekästä.
Liisa Vähäjylkkä
Kalasataman asukastoimikunta
Haluatko tarjota laadukkaita asumiskokemuksia?
Soita tai lähetä viestiä – mietitään yhdessä sopivat ratkaisut, joilla laadukas asumiskokemus rakennetaan.
Henry Hietavala, myynti