Asiakaskokemuksia
Valitse alta itseäsi kiinnostava aihepiiri
Sähköinen varausjärjestelmä helpottaa niin isännöinnin kuin asukkaiden arkea
Lue lisää→One4allin digitaalinen palvelualusta on arkipäivää Fastighets Ab Arcada Novan kiinteistöissä
Lue lisää→Folkhälsan panostaa hyvin toteutettuun tiedottamiseen ja asumispalveluihin One4allin digitaalisen palvelualustan avulla
Lue lisää→Taloyhtiön hallituksen kokemuksia digitaalisista asumisen palveluista – As Oy Espoon Kulttuurimajakka
Lue lisää→Keravan arvostetuin taloyhtiö – sähköinen viestintäjärjestelmä tukee As Oy Sibeliuksentie 2 kohti visiotaan
Lue lisää→Digiloikka on sekä taloyhtiön että asukkaiden etu – Juli Living Finland Oy →
LVAS murtaa senioreihin ja digiin kohdistuvia turhia ennakkoluuloja →
Kojamon Lumo One -pilvenpiirtäjän asumiskokemuksia kehitetään yhdessä asukkaiden kanssa →
Auratum Asuntojen Töölön Kesäkatu panostaa asumiskokemukseen ja yhteisöllisyyteen →
Toivo Group tarjoaa laadukkaita asukaskokemuksia One4allin asumisen palvelualustan avulla →
Varma kehittää pitkäjänteisesti viestintää taloyhtiöissään →
Digitaalinen asukasviestintä nopeuttaa tiedonkulkua – Virta Isännöinti Oy →
Alueportaali mahdollistaa yhteiskäyttöpalvelut uudella asuinalueella – Kruunuvuorenrannan Palvelu Oy →
Digitaaliset viestintäratkaisut osana modernia isännöintipalvelua – Isännöintitoimisto Prodomus Oy →
Asukastoimikunnat tukevat yhteisöllisyyttä – Setlementtiasunnot →
NAL Asunnoilla hyviä kokemuksia One4allin uudella asumisen palvelulla →
Digitaalinen asukasviestintä ja asumispalvelut osana arkea →
One4allin ja Rollockin yhteistyö konkretisoitui – As Oy Espoon Jousenpuro →
Yhteisöllisyyden tukemista digitaalisella palvelualustalla – Merimieseläkekassan Harppuunakortteli →
Palvelueteinen on monipuolinen arjen logistiikan helpottaja – Yrjö ja Hanna Kodit →
Asukassovellus asukkaan palvelukanavana Setlementtiasunnoilla →
Asumisen kehittäminen asukkaan näkökulmasta →
Digitaalisten ratkaisujen merkitys asuntokaupassa →
NAL Asunnot panostaa digitaalisiin ratkaisuihin →
Sukupolvienkortteli Jätkäsaaressa – Setlementtiasunnot, HOAS ja Asuntosäätiö →
iLOQ ja One4all Finland Oy – varauskalenteri ja kulunohjaus →
Digitaalinen viestintäjärjestelmä osana isännöintipalvelua – Isännöintitoimisto Talopro Oy →
Asukasviestintä nykyaikaan – LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy ja Realia Management isännöintipalvelut →
Digitaaliset viestintäpalvelut osana opiskelija-asumista – Arcada Nova →
Kuopiolainen vuokrataloyhtiö päivitti porrastaulun nykyaikaan – Niiralan Kulma Oy →
Asukasviestintä yhteisöllisyyden rakentajana – Setlementtiasunnot →
Espoolainen taloyhtiö panostaa digitaaliseen viestintään – As Oy Anjalankuja →
Asukasviestintää Sukupolvienkorttelissa – Asuntosäätiö, HOAS ja Setlementtiasunnot →
Asiakkaitamme
Avain Yhtiöt, Avara Oy, Fastighets Ab Arcada Nova, FinCap Kiinteistövarainhoito, Hausia, Hyvinkään Vuokra-asunnot Oy, Jyväskylän Vuokra-asunnot Oy, Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma, Kojamo Oyj, Kirkkonummen Vuokra-asunnot Oy, Kruunuasunnot Oy, Lahden vanhusten asuntosäätiö rs, Lappeenrannan Asuntopalvelu Oy, LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy, Merimieseläkekassa, NAL Asunnot Oy, Newsec Asset Management Oy, Niiralan Kulma Oy, Nordea Life, NREP/Juli Living, Nurmijärven Kodit Oy, OP Kiinteistösijoitus Oy, Orimattilan Asunnot, Premico Consulting Oy, Premico Kodit, Retta Management Oy, Setlementtiasunnot Oy, Suomen Asuntoyhtymä, Taaleri Kiinteistöt Oy, Toivo Group, VTS-kodit / Tampereen Vuokratalosäätiö, YIT Oyj, Yrjö ja Hanna Kodit, Y-säätiö / M2 kodit