Ota yhteyttä

Digitaaliset porrasnäytöt ovat osa vakikalustoa uusissa kohteissa – Tampereen Vuokra-asunnot

Tampereen Vuokra-asunnot TVA on hyödyntänyt digitaalisia porrasnäyttöjä uudiskohteissaan vuodesta 2021 ja ne ovat palvelleet hyvin niille suunniteltua käyttötarkoitusta. Hiljalleen lisääntyvä digitalisaatio onkin luonteva osa asumisen arkea myös TVA:lla. Poikkesimme Tampereella haastattelemassa TVA:n henkilöstöä, joka hyödyntää digitaalisia porrasnäyttöjä päivittäisessä työssään.

Porrasnäytöt uusiin kohteisiin jo suunnitteluvaiheessa

TVA on hyödyntänyt porrasnäyttöjä uusissa kohteissaan vuodesta 2021 ja hyvien käyttökokemusten perusteella porrasnäytöt ovat muodostuneet uusien kohteiden vakikalustoksi. Porrasnäyttöjen paikat määritellään piirustuksiin jo suunnitteluvaiheessa, sillä näytöt on helpompi asentaa, kun niille on mietitty ja varattu oma paikkansa jo alusta alkaen. TVA asennuttaa passiivisen porrasnäytön jokaiseen yksittäiseen portaikkoon, jolloin näyttö palvelee parhaiten käyttötarvetta.

“Porrasnäytöt piirretään uusien kohteiden suunnitelmiin One4allilta saatujen teknisten tietojen mukaan ja hyvin on onnistuneet kaikki asennukset”, isännöitsijä Arto Asumaniemi kertoo.

“Digitaaliset porrasnäytöt ovat myös visuaalisesti tätä päivää ja sopivat hyvin TVA:n kohteisiin”, hän jatkaa.

Isännöinnin ja huollon työhön helpotusta porrasnäytöistä

TVA:n kohteissa porrasnäyttöjä käytetään pääasiassa asukaslistaukseen, pelastussuunnitelman jakamiseen ja muuhun pysyvämmän tiedon jakamiseen. TVA:n uudemmissa taloissa asukaskunta on nuorempaa, ja sen myötä myös vaihtuvuutta on enemmän. Näytöt ovat helpottaneet tiedottamisesta vastaavan isännöinnin työtä ja tuovat konkreettista hyötyä, kun taloon muuttavan asukkaan nimi voidaan ajastaa vaihtumaan porrasnäytölle muuttopäivänä. Yhtä lailla poismuuttopäivän saa ajastettua, jolloin vanhentuneet asukastiedot eivät jää seinälle.

“Selkein ja konkreettisin hyöty on ollut asukkaiden nimien muuttaminen asukasluetteloon. Eli nimen voi vaihtaa etänä, eikä kiinteistönhoitajan tarvitse ensimmäisenä lähteä ajelemaan muovikirjainlaatikko kainalossa”, toteaa isännöitsijä Arto Asumaniemi. 

Helposti käytettävä hallintaohjelma 

Etänä päivitettävät porrasnäytöt ovat tuoneet henkilöstön laajalle käyttäjäjoukolle hyötyjä arkiseen työhön. On tärkeää, että porrasnäyttöjen tietoja pääsee päivittämään etänä, ja ettei päivitys jää vain yhden henkilön tehtäväksi. TVA:lla tietojen päivittäminen onkin jaettu useamman henkilön vastuulle ja ohjelmiston käyttö sujuu jokaiselta helposti.

“Hyvin helppo ja looginen ohjelma käyttää”, kuvailee markkinointiassistentti Helmiina Isokangas TVA:n koko porukan käyttökokemuksia. 

Hyviä kokemuksia porrasnäytöistä

TVA:n asukaskunnalla on hyvät välit vuokranantajaansa. Vuokraustiimistä kerrotaankin, että useimmiten kun TVA:n auto kurvaa pihaan, asukkaat tulevat juttelemaan. Palaute ja yleinen tunnelma porrasnäyttöjen käyttämisestä on ollut positiivista. 

“Näytöt ovat toimineet hyvin. One4all on ollut meille luotettava ja hyvä kumppani”, Arto tiivistää.

Artikkelikuvassa TVA:n markkinointiassistentti Helmiina Isokangas, One4allin viestintäpäällikkö Jenni Lehto ja isännöitsijä Arto Asumaniemi.

Kysy lisää asumisen digitaalisista palveluista tai pyydä tarjous
0400 888 218myynti@one4all.fi
Koitko artikkelin sisällön hyödylliseksi? Klikkaa ja vastaa kyselyyn.

Jaa: Facebook · LinkedIn · Twitter

Tuotteet ja palvelut

Asiakaskokemuksia

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Haluatko tarjota laadukkaita asumiskokemuksia?

Soita tai lähetä viestiä – mietitään yhdessä sopivat ratkaisut, joilla laadukas asumiskokemus rakennetaan.

Henry Hietavala, myynti