One4all Manager
Administrationssystemet One4all Manager underlättar fastighetsadministrationens och servicebolagets arbete. Systemet är lätt att använda, tillförlitligt och uppfyller dagens behov för invånarkommunikation och boendetjänster.
PNTmanager gör det enkelt att vid given tidpunkt dela och sända cirkulär, skicka meddelanden eller dokument, genomföra invånarenkäter och hantera invånardata och boendetjänster på olika sätt.
Systemet gör det enkelt att i bostadsfastigheten hantera innehållet på de digitala informationsskärmarna, applikationen One4all Mobile och bokningskalendertjänsten för gemensamma utrymmen eller andra gemensamma tillgångar.


Kommunikation i realtid

Enkel och effektiv kommunikation

Digitalisk kommunikation sparar resursser
One4all Manager fungerar var som helst – när som helst
Administrationssystemet fungerar i en webbläsare, kan alltså användas på jobbet, på distans eller var som helst via en smart enhet eller dator. Funktioner med given tidpunkt såsom cirkulär och meddelanden, underlättar arbetet och möjliggör effektiv schemalagd kommunikation.
Inga lappar som ska skrivas ut och distribueras, färre pärmar att hålla reda på – alla filer och all information är tillgänglig på ett och samma ställe.
Genom att från systemet ladda ner cirkulär i pdf-format kan filer också skrivas ut och sparas i andra system.


One4all Manager – gör det enkelt att administrera bokningskalendrar
I One4all Manager definieras bokningskalenderinställningarna för bostadshusets gemensamma utrymmen. Alla bokningar är på ett ställe, enkla att uppdatera och administrera. Vi kan snabbt öka antalet bokningskalendrar, varefter det är enkelt att justera användarspecifika begränsningar.
One4all Manager – riktat innehåll enligt behov
Ur administrationssystemet kan man enkelt välja bostadsområde, fastighet eller trappa där ett specifikt innehåll ska visas. Det är lika lätt att begränsa synligheten av innehåll som att bestämma presentationstidens längd eller målgruppen. Timerfunktionen kan också användas för att i förväg skapa innehåll som publiceras senare eller som ska upprepas flera gånger. Ett exempel är en påminnelse om joggingbastun eller om vad som stadgas om nattro i huset.
Att skapa innehåll med textredigeraren eller att lägga till bilagor eller filer är enkelt. Invånar- och bildskärmsspecifika språkdefinitioner hjälper till att nå invånarna.

Med One4all Manager
”Enkel och mångsidig att använda!”
Det gör vårt jobb mycket enklare när vi kan kommunicera och skicka nyhetsbrev via samma system till flera trappor.
Nina
Bostadssekreterare
NAL Asunnot Oy
Detta enkelt uppdaterade kommunikationssystem är en bra lösning för oss!
Ville Härkönen
bostadsförvaltare, Talopro Oy
Att skriva och skicka ett meddelande som ett push-meddelande är väldigt enkelt och snabbt.
Jan Lindros
bostadsförvaltare

Vill du höra mer eller be om mer information?
Ring eller mejla mig – jag vill gärna höra hur vi kan hjälpa dig. En kontakt binder dig inte till någonting!
Henry Hietavala, försäljning
Lättanvänt och flexibelt hanteringssystem
Åtkomsträttigheter är enkla att hantera och skapa. Det är behändigt att vid behov skapa tillfälliga identifikationer. Tidsinställda funktioner underlättar speciellt vikariernas arbete och kommunikationen med invånarna förblir konsekvent.
Tack vare det flexibla administrationssystemet är det möjligt för oss att utveckla det mångsidigt och snabbt. För att möjliggöra en ännu bättre användarupplevelse utför vi kontinuerlig systemutveckling tillsammans med våra kunder.
Data som importeras från externa tjänster kan visas enkelt via gränssnitten. Via rss-flöde är det möjligt att exportera data från hanteringssystemet till externa system såsom bostadsbolaget egen hemsida.