Asukastiedot Visma Fivaldi -rajapinnan kautta One4allin palveluun
Visma Fivaldista voidaan nyt tuoda asukastiedot suoraan One4allin PNTmanager hallintajärjestelmään, porrasnäytöille ja mobiilisovellukseen. Rajapinnan avulla asukastietoja ei tarvitse syöttää erikseen kahteen paikkaan, vaan asukastiedot päivittyvät PNTmanageriin sitä mukaa, kun asukastietoja muokataan Visma Fivaldissa. Tämä säästää aikaa ja helpottaa isännöinnin työtä.
Jos taloyhtiössä hyödynnetään PNTmobile asukassovellusta, saa asukas automaattisesti viestin sähköpostiinsa palvelun käyttöönotosta ja linkin salasanan luomiseen, kun tieto uudesta asukkaasta siirtyy Fivaldista PNTmanager hallintajärjestelmään.
Visma Fivaldi -asukastietorajapinta helpottaa isännöinnin työtä
“Kehitämme palveluamme jatkuvasti ottamalla uusia ominaisuuksia käyttöön ja parantamalla olemassa olevia ominaisuuksia. Meille on tärkeää, että palvelumme kehittyvät ja vastaavat asiakkaidemme muuttuvia tarpeita. Myös Fivaldi-rajapinta rakennettiin asiakastarpeeseen. On hienoa, että voimme uuden rajapinnan avulla helpottaa ja tehostaa isännöitsijöiden töitä. Automaattisesti päivittyvät asukastiedot säästävät aikaa ja resursseja”, kertoo One4allin järjestelmäkehityksestä vastaava Mikko Määttä.
”Yhteistyö Visman kanssa on sujunut hyvin ja tarvittavia muutoksia järjestelmiin saatiin tehtyä helposti hyvän kommunikaation ansiosta. Fivaldin lisäksi PNTmanager hallintajärjestelmään voidaan tuoda asukastiedot myös Visma Tampuuri – ja Hausvise-isännöintijärjestelmästä. Olemme myös toteuttaneet vuokrataloyhtiöille asiakaskohtaisia rajapintoja tiedonsiirtoon.”