Ota yhteyttä

Webinaarit täydentävät One4allin asiakaspalvelua

Me One4allilla haluamme tehdä asiakkaamme tyytyväisiksi. Ensiluokkainen ja palveleva asiakaspalvelu on meille kunnia-asia ja siitä emme jousta. Kehitämme asiakastukeamme jatkuvasti, jotta voimme tarjota kaikille asiakkaillemme korkealaatuista palvelua ja onnistuneen asiakaskokemuksen.

Tämän kehitystyön seurauksena tekninen tukemme otti viime keväänä haltuunsa uuden asiakaspalvelun osa-alueen: webinaarit!

Tarjoamme tällä hetkellä webinaareja One4all Manager -hallinta­järjestelmämme käyttäjille. Teknisen tukemme taiturit Mikael ja Waltteri esittelevät webinaareissa hallintajärjestelmää ja opastavat osallistujia sen käytössä. Jokaisessa webinaarissa käydään läpi yksi järjestelmän osio, kuten varauskalenteri, perusteellisesti ja aikaa on myös osallistujien kysymyksille.

Henkilökuva One4allin teknisen tuen Mikaelista ja Waltterista, jotka vetävät Tuki-torstai -webinaareja.
One4allin teknisen tuen Mikael ja Waltteri palvelevat asiakkaita nyt myös webinaarien välityksellä.

One4all tarjoaa kokonaisvaltaista asiakaspalvelua

Meille asiakaspalvelu on kokonaisvaltaista. Se on palvelun käyttöönoton ohella myös sitä, että kuljemme asiakkaan rinnalla ja varmistamme, että palveluidemme käyttö on vaivatonta. 

Webinaariemme tavoitteena on tarjota lisää tukea järjestelmän käyttöön ja varmistaa, että käyttäjät saavat järjestelmästä kaiken hyödyn irti. Haluamme ennakoida ja vastata asiakkaidemme kysymyksiin ennen kuin niitä edes syntyy.

Teknisen tuen Mikaelin mielestä webinaarien vetäminen on ollut kivaa hommaa ja tuonut vaihtelevuutta työhön.

“Tuki-torstaiksi kutsutut webinaarimme ovat saaneet osallistujilta positiivista palautetta ja kiitosta. On mahtavaa, että asiakkaat ovat tykänneet webinaareista ja saaneet niistä apua”, iloitsee Mikael.

Webinaarit palvelevat asiakkaita taas syksyllä

Webinaarit palaavat kesätauolta nyt syksyllä, jolloin luvassa on pieniä uudistuksia. 

“Olemme kuunnelleet asiakkaidemme toiveita ja tarpeita. Moni on esimerkiksi toivonut nauhoitusta webinaareista, jos he eivät pääse itse osallistumaan webinaariin. Osa myös haluaa palata nauhoituksen avulla läpikäytyihin asioihin uudestaan jälkikäteen. Syksyllä aiomme toteuttaa tämän toiveen”, paljastaa Waltteri.

Mistä aiheesta sinä toivoisit meidän järjestävän webinaarin? Ehdota meille aihetta (linkki avautuu uuteen välilehteen). 

Haluatko kuulla lisää järjestämistämme webinaareista? Viestinnästä ja markkinoinnista vastaavat Sonja ja Patricia kertovat mielellään lisää. Tavoitat heidät sähköpostitse osoitteesta viestinta@one4all.fi

Jaa: Facebook · LinkedIn · Twitter

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Haluatko tarjota laadukkaita asumiskokemuksia?

Soita tai lähetä viestiä – mietitään yhdessä sopivat ratkaisut, joilla laadukas asumiskokemus rakennetaan.

Henry Hietavala, myynti