Ota yhteyttä

Mitä me voisimme tehdä enemmän tai toisin?

Hetkinen… Mitä oikein tapahtuikaan viime tilikaudella? On taas aika muistella mennyttä tilikautta, joka oli One4allin historian tähän asti menestyksekkäin monella tavalla.

Ensimmäinen ajatus on, että mitä me oikein tehtiin? En muista, vaikka koko ajan tehtiinkin – ja paljon!

Siitä kertoo myös liikevaihto, joka kasvoi huimat 67 % edellisestä tilikaudesta! Liikevaihto oli maaliskuun lopussa tilikauden päättyessä 1 792 000 €. Olen erittäin tyytyväinen ja ylpeä siitä, että saavutimme kirkkaasti tavoitteemme.

Näiden hienojen lukujen takana on monta tärkeää tekijää; nimittäin koko henkilöstömme. Kasvatimme tilikauden aikana One4all-perhettämme palkkaamalla uutta henkilökuntaa. Vahvistimme asiakaspalvelua, testaamista, myyntiä, markkinointia ja viestintää toivottamalla tervetulleiksi Mikaelin, Keertin, Visan, Patrician ja Sonjan.

Kuva One4allin henkilöstöstä istumassa ulkona puun alla.
One4allin tiimi (kuvasta puuttuu kesälomaileva Waltteri)

Tilikaudella kasvettiin, mutta osattiin myös pysähtyä

Pysähdyimme tilikauden aikana miettimään monta kertaa, miten meidän pitäisi seuraavaksi kehittää palveluitamme. Palvelumme monipuolistuvat toki aktiivisesti koko ajan ja olemme muun muassa kehittäneet uusia rajapintoja ja julkaisseet uuden lisäpalvelun, PNTaccessin.

Ajatus ottikin toisen suunnan. Lähdimme pohtimaan sitä, miten me voisimme palvella ja tukea asiakkaitamme vieläkin paremmin, jotta heidän on entistä helpompaa ottaa palvelumme käyttöön. Mitä me voisimme tehdä enemmän tai toisin? Tämä kysymys ja asiakaslähtöisyys ohjasi lopputilikauden toimintaamme ja tulee ohjaamaan jatkossakin.

Yli puoli miljoonaa varausta ja hiilineutraaleja porrasnäyttöjä

Tilikauden aikana panostimme analytiikan kehittämiseen ja tämä tärkeä kehittämisprojekti jatkuu edelleen. Nyt pystymme luomaan asiakkaillemme hyödyllisiä raportteja, joiden tarjoamien tietojen pohjalta asiakkaamme voivat kehittää omaa palveluaan. 

Erityisen ylpeä olen siitä, että tällä tilikaudella toimitimme asiakkaillemme ensimmäistä kertaa vain hiilineutraaleja porrasnäyttöjä. Toinen ylpeyden aihe on sähköisen varauskalenterimme suosio, josta kertoo lähes 700 000 tehtyä varausta tilikauden aikana. 

Kiitollisena seuraavaan tilikauteen

Nyt kun tarkemmin mietin, tilikaudesta jäi itse asiassa paljonkin muistoja! Niitä oli vain aluksi vaikea hahmottaa, koska tilikausi oli niin tapahtumarikas. Tärkeintä en kuitenkaan unohda; nimittäin tämän kaiken mahdollistajia!

Kiitos meidän työntekijöillemme siitä panostuksesta, jonka olette antaneet meidän yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Kiitos yhteistyökumppaneille, joiden kanssa on ollut ilo työskennellä. Ja kiitos teille, mahtavat asiakkaamme, jotka mahdollistatte meille toimintamme jatkuvuuden ja sen kehityksen.

Kitte Hamilton

Jaa: Facebook · LinkedIn · Twitter

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Haluatko tarjota laadukkaita asumiskokemuksia?

Soita tai lähetä viestiä – mietitään yhdessä sopivat ratkaisut, joilla laadukas asumiskokemus rakennetaan.

Henry Hietavala, myynti