Ota yhteyttä

Yhteistyö ja kumppanuus ovat One4allin toiminnan perusta

Myykö yritys vain tuotteita ja palveluita, vai tarjotaanko yhteistyötä ja kumppanuutta, on asia mitä kannattaa miettiä palveluntarjoajia kartoittaessa. Meidän liiketoiminta perustuu ehdottomasti jälkimmäiseen.

Meidän tehtävänä on asiantuntijoina ymmärtää mitä asiakas haluaa, mutta vielä tärkeämpää on ymmärtää, mitä asiakas tarvitsee – myös silloin, kun asiakas ei sitä välttämättä vielä itse tiedä.  Meidän pitää olla kartalla siitä, mikä asiakkaan todellinen tarve on. Nähdä kokonaisuus ja tarjota siihen ratkaisua, huomioiden erityisesti myös asiakkaamme asiakkaat, eli asukkaat.
Meillä kuuluu olla hallussa tilaajan odotukset, sekä mallit toteutukseen.

One4all on vahvasti mukana projekteissa jo suunnitteluvaiheessa

Rakennushankkeissa palvelumme osuus on budjetin näkökulmasta todella pieni. Mutta roolimme asumisen koko elinkaaren aikana on sitäkin suurempi ja merkityksellisempi.

Kun lähdetään suunnittelemaan asumista aidosti asukkaan näkökulmasta on siinä paljon mietittävää. Asiakkaasta tai projektista riippuen tämä suunnittelu voi olla yhteistilojen toimivuutta, tai aitoa yhteisöllisyyden rakentamista myös asumisen palvelujen tarjonnan näkökulmasta.

Avoimeen vuoropuheluun perustuva yhteistyö

Hyvänä esimerkkinä syvälle pureutuvasta yhteistyöstä on viime vuoden loppupuolella valmistunut Lahden Vanhusten säätiö ry:n ja Avain Yhtiöt Oy:n rakennuttama Lahden Ranta-Kartanon monisukupolvikortteli. Kohteen teemana on eri sukupolvien kohtaaminen. Kortteliin rakentui yhteensä 178 asuntoa.

Hyppäsimme mukaan projektiin jo 4 vuotta ennen korttelin valmistumista. 

Projekti piti sisällään useiden palavereiden lisäksi mm ideointityöpajan monisukupolvikorttelin palveluiden sekä digitaalisen palvelualustan kehittämisestä, yhteistyössä hankkeen rakennuttajien ja yliopiston tutkijoiden kanssa.

Työpajassa päästiin yhdessä miettimään, vain mielikuvitus rajana, mitä asukkaiden palvelu parhaimmillaan voisi tässä kohteessa olla – ja miten sitä voidaan toteuttaa Asumisen Palvelualustamme avulla.

Yhteistyö, joka perustuu avoimeen vuoropuheluun ja yhteiseen ajatustyöhön, on yhteistyötä parhaimmillaan.

One4allilla on vahva jalansija uudisrakentamisessa

Lähes jokainen uudisrakentamishanke, ja varsinkin korttelihanke, pitää sisällään jaettavia yhteistiloja. Meille on kertynyt näistä kokemusta ja tietotaitoa vuosien ajalta muillekin jaettavaksi. Kertynyttä tietotaitoa haluammekin jakaa mielellään asiakkaillemme.

Parhaiten asiat edistyy silloin, kun hyppäämme mukaan mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.  Yhdessä asiakkaan, lukkoliikkeen ja rakennusliikkeen kanssa pohditaan tiloihin kulkuja, taloyhtiöiden tilojen ristiinvaraamista, tilojen limittäiskäyttöä, tilan varaamista ja toisen poissulkemista, väliovista kulkemista ja kulkemisen estoa, sekä muita automatisaatioita. Siksi mukaantulo jo hyvissä ajoin lukituksen suunnitteluvaiheessa, on hyödyllistä niin meidän kuin asiakkaan kannalta. Näin saadaan yleensä projekti mutkattomammin maaliin.

Kun homma on hyvin suunniteltu jatkamme  lukkoliikkeen kanssa seuraavaan vaiheeseen, eli toteutukseen ja testaukseen. Yhdessä varmistamme, että homma toimii ja tulevat asukkaat pääsevät kulkemaan suunnitellulla tavalla tiloihin, silloin kun heillä on oikeus niihin kulkea. 

Toimiva yhteistyö on asiakkaan etu

Laajempiin palvelukokonaisuuksiin liittyy monen moista ja monia toimijoita. Siksi en voi tarpeeksi korostaa yhteistyön tärkeyttä ja sujuvuutta.

Meidän toimijoiden yhteistyön toimivuus vaikuttaa suoraan meidän yhteisen asiakkaan projektin onnistumiseen. Yhteisen intressin tulee olla onnistunut projekti ja tyytyväinen asiakas.

Asiakaspalvelun suuri merkitys

Meistä jokainen haluaa palvelua heti eikä viikon kuluttua, siksi yksi tärkeimmistä asioista jota haluamme tarjota, on toimiva asiakaspalvelu, ilman turhia viiveitä. Asiakaspalvelumme saa jatkuvasti kiitosta siitä, että yhteydenottoihin vastataan nopeasti, ja hommat hoidetaan luvatusti.

Asiakaspalvelumme tehtäviin kuuluu myös palvelun käyttöönotto. He vastaavat siitä että palvelun rakenne käydään tarkasti läpi asiakkaan kanssa. Millä sidosryhmillä on tarve viestiä ja toimia palvelumme kautta? Millaisia tarpeita kullakin on, ja millaisia oikeuksia kullekin voidaan antaa? Yhteistyössä käymme läpi myös yhteistilojen ja hyödykkeiden kalenterimääritykset. Kokemuksella asiakaspalvelumme  osaa hyvin ohjeistaa, miten määrityksiä kannattaa tehdä, jotta palvelusta ja yhteistilojen käytöstä saadaan maksimaalinen hyöty irti.

Analytiikka asiakkaidemme tukena asumisenpalveluiden kehityksessä

Analysoimme palvelumme käyttöä ja käyttöasteita yleisellä tasolla sekä asiakaskohtaisesti. Näemme esimerkiksi  tilastojen myötä asiakkuus-/ ja taloyhtiökohtaisia trendejä eri yhteisilojen käytössä, muutoksessa ja kehityksessä, sekä käytettyjen alustojen ja varausajankohtien analytiikkaa.

Asiakkaamme saavat arvokasta tietoa ja statistiikkaa palveluiden käytöstä, joka auttaa tukemaan ja ohjaamaan mahdollisia muutostarpeita tai toimenpiteitä.

Vuoden sisällä  palvelumme kautta on tehty 1,3 miljoonaa varausta, joten datastamme saa jo kattavaa statistiikka yleisistä taloyhtiön yhteistiloihin kohdistuvista trendeistä.

Asuminen kehittyy – tämä vaatii palveluiden kehittymistä ja joustavuutta

Asuminen kehittyy jatkuvasti ja asiakkaamme kumppanina me olemme siinä kehityksessä vahvasti mukana. 

Vaikka taloyhtiön palvelut ja yhteistilat on suunniteltu ja toteutettu jollain tietyllä tavalla rakennusvaiheessa, tarpeet voivat usein muuttua. 

Vanhemmassa taloyhtiössä tiloja halutaan kenties hyödyntää eri tavalla tai toisiin tarkoituksiin, tai asukkaiden odotukset ovat muuttuneet ja taloyhtiön täytyy päivittää palveluita. 

Yksittäisten muutostarpeiden ohella asuminen on ilmiönä jatkuvasti muuttuva ja kehittyvä – asuminen muuttuu ja elää, aivan kuten asukkaat ja heidän tarpeensa. Meidän rooli on olla mukana tässä kehityksessä, tukemassa ja toteuttamassa muuttuvia tarpeita yhteistyössä asiakkaittemme, taloyhtiön hallituksen tai isännöinnin kanssa.

Yli kymmenen vuoden kokemuksella, meille on kertynyt paljon tietoa siitä, miten asioita kannattaa tehdä. Mikä toimii ja mikä ei, mutta vielä tärkeämpää, miksi ja milloin jokin toimii ja miksi tai milloin ei. 

Haluamme tarjota asiantuntijuuttamme ja kokonaisymmärrystä jokaiselle asiakkaallemme.

Kitte

Ota yhteyttä, mietitään yhdessä juuri teille sopiva ratkaisu
0400 888 218myynti@one4all.fi



Jaa: Facebook · LinkedIn · Twitter

Tuotteet ja palvelut

Asiakaskokemuksia

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Haluatko tarjota laadukkaita asumiskokemuksia?

Soita tai lähetä viestiä – mietitään yhdessä sopivat ratkaisut, joilla laadukas asumiskokemus rakennetaan.

Henry Hietavala, myynti