TEHOKKAAMPAA ASUKASVIESTINTÄÄ, PAREMPAA PALVELUA - DIGITAALISESTI

Asukkaiden tyytyväisyys on taloyhtiön ja vuokrataloyhtiön ykköstavoite. Siihen päästään nykyaikaisilla, digitaalisilla viestintäpalveluilla, jotka  tavoittavat asukkaat kaikkialla, milloin vain.

Digitaaliset porrasnäytöt ja PNT®mobile-asukassovellus tuovat taloyhtiön viestinnän nykypäivään, nopeuttavat asiakaspalvelua ja parantavat asukkaiden tyytyväisyyttä. Perinteiset rapputaulut, kuten nimitaulut ja ilmoitustaulut, jäävät historiaan, ja tieto kulkee tehokkaasti.

Miksi ottaa käyttöön digitaaliset porrasnäytöt
ja PNT®mobile-asukassovellus?

Perinteisiä rapputauluja ei taloyhtiössä enää tarvita. Tyylikäs digitaalinen porrasnäyttö ajaa saman asian. Asukkaat pääsevät lukemaan tiedot ja tiedotteet porrasnäytöltä, mobiilisovelluksesta tai tietokoneelta. Rapputaulu ja sovellus toimivat sekä yhdessä että omina palveluinaan, joten taloyhtiö voi ottaa käyttöön joko molemmat tai vain toisen.

Isännöitsijä ja hallinto voivat päivittää porrasnäyttöjen tietoja etänä helppokäyttöisen hallintajärjestelmän avulla. ​

Katso video palvelun käytöstä.

TYYTYVÄISET ASUKKAAT, TEHOKAS HALLINTO

Haluamme palvella taloyhtiön hallintoa, isännöitsijää, huoltoa ja asukkaita koko ajan paremmin. Siksi myös palvelumme kehittyvät jatkuvasti. Myös kotimaisuus, luotettavuus ja kestävyys ovat meille tärkeitä arvoja. Räätälöimme mielellämme palvelumme juuri sinun taloyhtiösi tarpeisiin sopiviksi.

Ota meihin yhteyttä niin keskustellaan, miten voisimme auttaa.

Soita tai jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella, niin otamme sinuun yhteyttä.
Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään, emmekä luovuta tietojasi kolmansille osapuolille.

 

Rekisteriseloste

Ota yhteyttä

Vaaditaan
Vaaditaan
Vaaditaan
Captcha-koodi

Ajankohtaista
Mirja tuo lisävoimaa kasvavaan One4all-tiimiin pääalueenaan data-analytiikan kehittäminen
Kiitos keskusteluista, ratkaisukeskeisistä tapaamisista ja kiinnostuksesta palvelujamme kohtaan!
Petri Lindegren vahvistaa One4allin tiimiä 9.9.2019 alkaen