TEHOKKAAMPAA ASUKASVIESTINTÄÄ ja Asukaspalvelua - DIGITAALISESTI

Asukkaiden tyytyväisyys ja toimivat asukaspalvelut ovat taloyhtiön ja vuokrataloyhtiön ykköstavoite. Näihin päästään nykyaikaisilla, digitaalisilla viestintä- ja asukaspalveluilla, jotka  tavoittavat asukkaat kaikkialla, milloin vain.

Digitaaliset porrasnäytöt ja PNT®mobile-asukassovellus tuovat taloyhtiön asukasviestinnän ja asukaspalvelut nykypäivään, nopeuttavat asiakaspalvelua ja parantavat asukkaiden tyytyväisyyttä. Perinteiset rapputaulut, kuten nimitaulut ja ilmoitustaulut, sekä paperiset varauskalenterit jäävät historiaan, ja tieto kulkee tehokkaasti. Porrasnäytöt ja sovellus toimivat sekä yhdessä että omina palveluinaan.

Katso video palvelun käytöstä.
 

Soita tai jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella, niin otamme sinuun yhteyttä.
Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään, emmekä luovuta tietojasi kolmansille osapuolille.

Ota yhteyttä

Vaaditaan
Vaaditaan
Vaaditaan
Ajankohtaista
Yrjö ja Hanna Kodeissa kaikkeen asumiseen liittyy palvelu. Näin syntyi myös Palvelueteinen – eteisen evoluutio.
Monissa taloyhtiöissä on yhteistiloja, jotka edelleen ovat vajaakäytöllä. Mitäpä jos ajatellaankin asukaslähtöisesti, ja tuetaan asukkaan arkea, myös poikkeustilassa?
Koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen vuoksi kriisiviestintä on tullut tutuksi niin yrityksille kuin taloyhtiöillekin.
Suuria visioita - ykköset ja nollat kiikarissa