TEHOKKAAMPAA ASUKASVIESTINTÄÄ ja Asukaspalvelua - DIGITAALISESTI

Asukkaiden tyytyväisyys ja toimivat asukaspalvelut ovat taloyhtiön ja vuokrataloyhtiön ykköstavoite. Näihin päästään nykyaikaisilla, digitaalisilla viestintä- ja asukaspalveluilla, jotka  tavoittavat asukkaat kaikkialla, milloin vain.

Digitaaliset porrasnäytöt ja PNT®mobile-asukassovellus tuovat taloyhtiön asukasviestinnän ja asukaspalvelut nykypäivään, nopeuttavat asiakaspalvelua ja parantavat asukkaiden tyytyväisyyttä. Perinteiset rapputaulut, kuten nimitaulut ja ilmoitustaulut, sekä paperiset varauskalenterit jäävät historiaan, ja tieto kulkee tehokkaasti. Porrasnäytöt ja sovellus toimivat sekä yhdessä että omina palveluinaan.

Katso video palvelun käytöstä.
 

Soita tai jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella, niin otamme sinuun yhteyttä.
Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään, emmekä luovuta tietojasi kolmansille osapuolille.

Ota yhteyttä

Vaaditaan
Vaaditaan
Vaaditaan
Ajankohtaista
Sähköinen viestintä tuo säästöä kustannuksiin ja on myös ekologinen toimintatapa, jolle asukkaat antavat yhä suuremman arvon
Asukkaat odottavat yhtiöiltä yhä enemmän viestintää ja pitävät sitä yhtiön tarjoamana keskeisenä palveluna. Tulevaisuus on niiden, jotka ymmärtävät viestinnän merkityksen.
Korona romutti suomalaisten unelman muuttumattomuudesta, joka koetaan turvalliseksi. Siksi tarvitaan yhä enemmän keskustelua muun muassa yhteisistä säännöistä ja siitä, miten säännöillä voitaisiin…
Kun me voimme tarjota asiakkaillemme syvällistä alan tuntemusta, tietoa ja ymmärrystä heidän palveluiden kehittämisessä, puhutaan yhteistyöstä ja yhteiskehittämisestä.