TEHOKKAAMPAA ASUKASVIESTINTÄÄ ja Asukaspalvelua - DIGITAALISESTI

Asukkaiden tyytyväisyys ja toimivat asukaspalvelut ovat taloyhtiön ja vuokrataloyhtiön ykköstavoite. Näihin päästään nykyaikaisilla, digitaalisilla viestintä- ja asukaspalveluilla, jotka  tavoittavat asukkaat kaikkialla, milloin vain.

Digitaaliset porrasnäytöt ja PNT®mobile-asukassovellus tuovat taloyhtiön asukasviestinnän ja asukaspalvelut nykypäivään, nopeuttavat asiakaspalvelua ja parantavat asukkaiden tyytyväisyyttä. Perinteiset rapputaulut, kuten nimitaulut ja ilmoitustaulut, sekä paperiset varauskalenterit jäävät historiaan, ja tieto kulkee tehokkaasti. Porrasnäytöt ja sovellus toimivat sekä yhdessä että omina palveluinaan.

Katso video palvelun käytöstä.
 

Soita tai jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella, niin otamme sinuun yhteyttä.
Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään, emmekä luovuta tietojasi kolmansille osapuolille.

Ota yhteyttä

Vaaditaan
Vaaditaan
Vaaditaan
Ajankohtaista
One4allin viestintä ja markkinointi sai tällä viikolla uuden vahvistuksen, kun Patricia Pousar liittyi joukkoomme
Viestinnän keinoin rakennetaan talolle ja yhtiölle osoitetta, ikään kuin yrityskuvaa. Sillä puolestaan on merkitystä niin omistusasuntojen arvonkehityksen kuin vuokrataloyhtiön asuntojen kysynnän…
Varauskalenterissa tehdyt varaustiedot siirtyvät jatkossa suoraan asukkaan iLOQ S5 avaimelle, jolloin avain ohjaa kulkua taloyhtiön yhteistiloihin varausten mukaan.