TEHOKKAAMPAA ASUKASVIESTINTÄÄ ja Asukaspalvelua - DIGITAALISESTI

Asukkaiden tyytyväisyys ja toimivat asukaspalvelut ovat taloyhtiön ja vuokrataloyhtiön ykköstavoite. Näihin päästään nykyaikaisilla, digitaalisilla viestintä- ja asukaspalveluilla, jotka  tavoittavat asukkaat kaikkialla, milloin vain.

Digitaaliset porrasnäytöt ja PNT®mobile-asukassovellus tuovat taloyhtiön asukasviestinnän ja asukaspalvelut nykypäivään, nopeuttavat asiakaspalvelua ja parantavat asukkaiden tyytyväisyyttä. Perinteiset rapputaulut, kuten nimitaulut ja ilmoitustaulut, sekä paperiset varauskalenterit jäävät historiaan, ja tieto kulkee tehokkaasti. Porrasnäytöt ja sovellus toimivat sekä yhdessä että omina palveluinaan.

Katso video palvelun käytöstä.
 

Soita tai jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella, niin otamme sinuun yhteyttä.
Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään, emmekä luovuta tietojasi kolmansille osapuolille.

Ota yhteyttä

Vaaditaan
Vaaditaan
Vaaditaan
Ajankohtaista
Suoritamme palvelimien huoltotöitä tänään maanantaina 21.6.2021. 
Katkon arvioitu kesto on klo 18–24. Seuraavat palvelut/sivustot eivät pääsääntöisesti toimi huoltokatkon aikana:

 PNT®manager…
Lakimies ja varatuomari Ville Salonen liittyi One4allin hallitukseen 1.6.2021 ja samalla neljä vuotta One4allin hallituksen puheenjohtajana toiminut kiinteistöneuvos Reijo Savolainen jää pois…
Saimme kesäkuun alussa kaksi uutta IT-alan osaajaa vahvistukseksemme, kun Keerti ja Timo saapuivat meille suorittamaan jatkokoulutusjaksojaan.
Suoritamme palvelimien huoltotöitä maanantaina 21.6.2021. 
Katkon arvioitu kesto on klo 18–24. Huoltokatko koskee seuraavia palveluita: PNT®manager (hallinta.pnt.fi)
, PNT®mobile -sivusto…