Digitaalisten asukasviestinnän palveluiden hyödyt

Näin taloyhtiöt ja vuokrataloyhtiöt voivat käyttää palveluitamme parantaakseen viestintäänsä:

  • Tavoitatte asukkaat tehokkaammin monipuolisten digitaalisten kanavien kautta.
  • Taloyhtiön johtaminen on helpompaa, kun viestintä on nopeaa ja täsmällistä.
  • Avoimuus lisääntyy ja asukkaiden viihtyisyys paranee, kun asukkaille tiedotetaan asioista säännöllisesti ja oikeaan aikaan.
  • Viestintä parantaa myös asukkaiden turvallisuutta. Tiedottaminen ehkäisee tapaturmia ja lisää asukkaiden tietoisuutta erilaisista riskeistä.
  • Aktiivinen viestintä edistää yhtiön hyvää hallintoa, mikä vähentää asukkaiden, hallituksen ja isännöitsijän välisiä erimielisyyksiä.
  • Tiedottamalla asumiskustannuksista voitte vaikuttaa asukkaan tapoihin.
  • Aktiivisella hankeviestinnällä saneerauksen aikana annatte asukkaalle mahdollisuuden reagoida ajoissa asumiseen vaikuttaviin haittatekijöihin. Lue lisää kuinka digitaalisetviestintäratkaisut tehostavat hankeviestintää.
  • Akuuteissa tilanteissa tärkeät tiedotteet ovat reaaliajassa asukkaiden nähtävillä kaikissa kanavissa.
  • Tärkeät yhteystiedot ovat aina helposti saatavilla.
  • Ajastuksen avulla voitte toistaa viestiä säännöllisesti haluttuina ajankohtina.
  • Asukkaalla on asumiseen liittyvä tieto yhdessä paikassa ja silti monessa kanavassa porrasnäyttöjen ja PNTmobile-asukassovelluksen kautta.
  • Palveluita on helppo käyttää. Myös senioreiden mielestä työkalut ovat olleet helppokäyttöisiä. Lisäksi kosketusnäytöt ottavat myös liikuntarajoitteiset huomioon.

Kehittämämme digitaaliset ratkaisut palveleva
niin viestin laatijaa, kuin sen vastaanottajaa.

Tyytyväisempiä asukkaita

Näin taloyhtiöt ja vuokrataloyhtiöt voivat käyttää palveluitamme parantaakseen asukkaiden tyytyväisyyttä:

  • Yhteistilojen ja muiden hyödykkeiden digitaaliset varauskalenterit ovat asukkaan ulottuvilla monissa kanavissa:  PNTmobile asukassovelluksen kautta kännykässä, tabletissa, selaimessa tai kosketusominaisuudella toimivassa digitaalisessa porrasnäytössä.
  • Talon yhteisiä tiloja käytetään turvallisesti ja tehokkaasti  digitaalisten varauskalentereiden ja iLOQ-kulunohjauksen ansiosta. Lue lisää saunan releohjauksesta.
  • Rajapinta avaimettomaan SALTO KS -järjestelmään varmistaa tilojen varauksen ja kulunohjauksen toimivuuden.
  • PNTpay-maksupalvelulla voi suorittaa varausmaksun heti kalenterin kautta tehdyn varauksen yhteydessä.

Palvelumme tekee järjestelmien yhteistoimivuuden mahdolliseksi erilaisten rajapintojen kautta.

Tehokkaampaa isännöintiä ja huoltoa

Näin isännöinti ja huoltoyhtiö hyötyvät ratkaisuistamme:

  • Tiedottaminen on helppoa, joten kynnys viestiä asiakkaille laskee
  • Turhat yhteydenotot vähenevät, kun asukkaat saavat tiedot oikeaan aikaan
  • Tiedottaminen hoituu etänä, mikä säästää aikaa ja rahaa
  • Porraskäytäviin vietyjä tiedotteita ei tarvitse enää tulostaa
  • Palvelun laatu paranee
  • Pelisäännöt selkeytyvät ja taloyhtiön hyvä hallinnointi helpottuu

Parempaa asumista palvelutaloissa

Näin palvelutalot hyötyvät ratkaisuistamme:

  • Asumisviihtyvyys paranee ja yhteenkuuluvuuden tunne lisääntyy, kun asioista viestitään tarpeeksi ja oikealla hetkellä.
  • Viestinnällä kannustetaan asukkaita toimimaan halutulla tavalla.
  • Tiedottamalla voidaan ehkäistä tapaturmia ja muistuttaa turvallisuutta lisäävistä asioista.
  • Asumiseen liittyvät palvelut kuten viikko-ohjelmat, aikataulut ja ruokalistat, ovat kaikkien saatavilla. Niitä on myös helppo päivittää. 
  • Palvelussa voi jakaa kunnan tai muiden palveluntarjoajien tiedotteita.
  • Kosketusominaisuudella varustetut porrasnäytöt ottavat myös liikuntarajoitteiset käyttäjät huomioon.

Jaa: Facebook · LinkedIn · Twitter

Tuotteet ja palvelut

Asiakastarinat

Ajankohtaisia

Haluatko kuulla lisää tai kysyä lisätietoja?

Soita tai lähetä minulle sähköpostia – kuulisin mielelläni kuinka voimme olla avuksesi. Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään.

Henry Hietavala, myynti