Digitaalisen asukasviestinnän ja asumispalveluiden hyödyt
Näin digitaalinen asukasviestintä ja asumispalvelut voivat parantaa taloyhtiön tai vuokrataloyhtiön viestintää:
- Tavoitatte asukkaat tehokkaammin monipuolisten digitaalisten kanavien kautta.
- Taloyhtiön johtaminen on helpompaa, kun viestintä on nopeaa ja täsmällistä.
- Avoimuus lisääntyy ja asukkaiden viihtyisyys paranee, kun asukkaille tiedotetaan asioista säännöllisesti ja oikeaan aikaan.
- Viestintä parantaa myös asukkaiden turvallisuutta. Tiedottaminen ehkäisee tapaturmia ja lisää asukkaiden tietoisuutta erilaisista riskeistä.
- Aktiivinen viestintä edistää yhtiön hyvää hallintoa, mikä vähentää asukkaiden, hallituksen ja isännöitsijän välisiä erimielisyyksiä.
- Tiedottamalla asumiskustannuksista voitte vaikuttaa asukkaan tapoihin.
- Aktiivisella hankeviestinnällä saneerauksen aikana annatte asukkaalle mahdollisuuden reagoida ajoissa asumiseen vaikuttaviin haittatekijöihin. Lue lisää kuinka digitaaliset viestintäratkaisut tehostavat hankeviestintää.
- Akuuteissa tilanteissa tärkeät tiedotteet ovat reaaliajassa asukkaiden nähtävillä kaikissa kanavissa.
- Tärkeät yhteystiedot ovat aina helposti saatavilla.
- Ajastuksen avulla voitte toistaa viestiä säännöllisesti haluttuina ajankohtina.
- Asukkaalla on asumiseen liittyvä tieto yhdessä paikassa ja silti monessa kanavassa porrasnäyttöjen ja PNTmobile-asukassovelluksen kautta.
- Palveluita on helppo käyttää. Myös senioreiden mielestä työkalut ovat olleet helppokäyttöisiä. Lisäksi kosketusnäytöt ottavat myös liikuntarajoitteiset huomioon.
Kehittämämme digitaaliset ratkaisut palvelevat niin viestin laatijaa, kuin sen vastaanottajaa.
Digitaalinen asukasviestintä = Tyytyväisempiä asukkaita
Näin taloyhtiöt ja vuokrataloyhtiöt voivat käyttää palveluitamme parantaakseen asukkaiden tyytyväisyyttä:
- Yhteistilojen ja muiden hyödykkeiden digitaaliset varauskalenterit ovat asukkaan ulottuvilla monissa kanavissa: PNTmobile asukassovelluksen kautta kännykässä, tabletissa, selaimessa tai kosketusominaisuudella toimivassa digitaalisessa porrasnäytössä.
- Talon yhteisiä tiloja käytetään turvallisesti ja tehokkaasti digitaalisten varauskalentereiden ja iLOQ-kulunohjauksen ansiosta. Lue lisää saunan releohjauksesta.
- Rajapinta avaimettomaan SALTO KS -järjestelmään varmistaa tilojen varauksen ja kulunohjauksen toimivuuden.
- PNTpay-maksupalvelulla voi suorittaa varausmaksun heti kalenterin kautta tehdyn varauksen yhteydessä.
Palvelumme tekee järjestelmien yhteistoimivuuden mahdolliseksi erilaisten rajapintojen kautta.
Tehokkaampaa isännöintiä ja huoltoa
Näin isännöinti ja huoltoyhtiö hyötyvät ratkaisuistamme:
- Tiedottaminen on helppoa, joten kynnys viestiä asiakkaille laskee
- Turhat yhteydenotot vähenevät, kun asukkaat saavat tiedot oikeaan aikaan
- Tiedottaminen hoituu etänä, mikä säästää aikaa ja rahaa
- Porraskäytäviin vietyjä tiedotteita ei tarvitse enää tulostaa
- Palvelun laatu paranee
- Pelisäännöt selkeytyvät ja taloyhtiön hyvä hallinnointi helpottuu
Parempaa asumista palvelutaloissa
Näin palvelutalot hyötyvät ratkaisuistamme:
- Asumisviihtyvyys paranee ja yhteenkuuluvuuden tunne lisääntyy, kun asioista viestitään tarpeeksi ja oikealla hetkellä.
- Viestinnällä kannustetaan asukkaita toimimaan halutulla tavalla.
- Tiedottamalla voidaan ehkäistä tapaturmia ja muistuttaa turvallisuutta lisäävistä asioista.
- Asumiseen liittyvät palvelut kuten viikko-ohjelmat, aikataulut ja ruokalistat, ovat kaikkien saatavilla. Niitä on myös helppo päivittää.
- Palvelussa voi jakaa kunnan tai muiden palveluntarjoajien tiedotteita.
- Kosketusominaisuudella varustetut porrasnäytöt ottavat myös liikuntarajoitteiset käyttäjät huomioon.