Ota yhteyttä

Ensimmäinen porras­näyttömme kansainvälisessä kohteessa

Olemme ylpeitä voidessamme kertoa uudesta aluevaltauksestamme! One4all otti nimittäin loppuvuodesta ensimmäisen askeleensa kohti kansainvälisiä markkinoita, kun porras­näyttömme asennettiin Slovakiaan YIT:n uudiskohteeseen. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun One4allin porrasnäyttö matkasi käyttöön Suomen maaperän ulkopuolelle.

Matka kohti kansainvälistymistä alkaa

Mistä kaikki sai alkunsa ja miten suomalainen porrasnäyttö käytännössä toimii toisessa maassa? One4allin toimitusjohtaja Kitte Hamilton avaa porrasnäytön matkaa maailmalle ja kertoo One4allin kansainvälistymisen ensiaskeleista.

“Toimintamme perustana on alusta asti ollut tarjota korkeatasoisia tuotteita ja ensiluokkaista palvelua. Sen vuoksi strategiamme ei ole ollut lähteä vauhdilla maailmanvalloitukseen, vaan varmistaa ensin rauhassa ja hallitusti, että kaikki toimii moitteettomasti myös mahdollisissa ulkomaan kohteissa. Menemme pienin, mutta vakain askelin eteenpäin”, perustelee Kitte Hamilton.

Porrasnäyttö ja varauskalenteri ovat valmiina sisään muuttavia asukkaita varten.

Yhteistyötä yli rajojen

Lopulta kaikki sai alkunsa sananmukaisesti “kuin tilauksesta”, sillä Kitte sai yhteydenoton One4allin sopimuskumppani YIT:ltä, jonka Slovakian sisaryhtiö halusi porrasnäytön ja digitaalisen varauskalenterin uudiskohteeseensa. YIT:n Suomen kohteissa porrasnäytöt ovat tuttuja näkyjä, ja koska konsepti toimii Suomessa erinomaisesti, tuntui yhteisen ulkomaan projektin käynnistäminen luontevalta. Pian Kitellä olikin jo kontakti YIT:n Slovakian tytäryhtiössä ja projekti nytkähti liikkeelle.

“Teimme yhteistyötä suoraan Slovakian yhteyshenkilön kanssa, mikä toi oman antoisan lisänsä projektiin. Pian porrasnäyttö matkasi Suomesta Slovakiaan ja asennettiin siellä paikalleen. Uuden taloyhtiön asukkaat pääsevät heti sisään muuttaessaan tutustumaan moderniin asukasviestintään porrasnäytön kautta. YIT:llä on käytössä oma asumisen portaali YIT PLUS, johon varauskalenterimme on otettu käyttöön. Asukkaat voivat tehdä varauksia kätevästi joko kosketusnäytöllisellä porrasnäytöllä tai YIT:n portaalissa toimivan varauskalenterimme kautta”, havainnollistaa Kitte.

Myös Slovakian päässä ollaan oltu tyytyväisiä. 

We appreciate cooperation with One4All, everything went fast and smoothly, from implementation, delivery to installation of digital display. Our goal is to give residents in our housing projects all important information at once and provide them with a fast reservation system, fully compatible with our own client online portal. We are happy we have found a reliable partner in One4all so far.

Customer Care Department, YIT Slovakia

Matka kansainvälistymiseen on nyt onnistuneesti alkanut ja toiveena on laajentaa yhteistyötä hallitusti myös tulevaisuudessa. One4allin tavoitteena on mahdollistaa laadukas asukasviestintä kaikille – myös yli maan rajojen. Toivottavasti pääsemme siis pian kertomaan teille lisää samanlaisia uutisia maailmalta.

Jaa: Facebook · LinkedIn · Twitter

Tuotteet ja palvelut

Asiakastarinat

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Haluatko kuulla lisää tai kysyä lisätietoja?

Soita tai lähetä minulle sähköpostia – kuulisin mielelläni kuinka voimme olla avuksesi. Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään.

Henry Hietavala, myynti