Uudistettu taloyhtiön mobiilisovellus on nyt julkaistu
Meillä on isoja uutisia! Julkaisimme tänään uudistetun taloyhtiön mobiilisovelluksen, One4all Mobilen. Panostimme sovelluksen kehityksessä etenkin helppokäyttöisyyteen ja saavutettavuuteen, jotta sovellus palvelee käyttäjiä mahdollisimman hyvin.
One4all Mobile korvaa käytössä olevan PNTmobilen, joka toimii uudistetun sovelluksen rinnalla 30.4. asti. Käyttäjien tulee siirtyä käyttämään One4all Mobilea huhtikuun loppuun mennessä, jonka jälkeen PNTmobile ei enää toimi.
Tässä vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin uudistetusta sovelluksesta:
- One4all Mobile on ladattavissa Google Play Store -sovelluskaupasta ja App Storesta nimellä One4all Mobile.
- Sovellus toimii myös selainversiona osoitteessa mobile.o4a.fi.
- Käyttäjät kirjautuvat One4all Mobileen samoilla tunnuksilla, joilla he ovat aiemmin kirjautuneet PNTmobileen. Olemassa olevien käyttäjien ei tarvitse rekisteröityä uudelleen.
- One4all Mobilen sisältöjä hallinnoidaan saman tutun hallintajärjestelmän kautta. Hallintajärjestelmä ei muutu, mutta sen nimi vaihtuu One4all Manageriksi.
- PNTmobilessa olevat sisällöt ja määritykset siirtyvät automaattisesti One4all Mobileen (esim. tiedotteet ja käyttäjien tekemät varaukset).

Myös muiden palveluiden nimet muuttuvat
Uudistetun sovelluksen myötä PNT-etuliite poistuu myös muista palveluiden nimistä. Uudet palvelunimet ovat jatkossa yhdenmukaisesti:
- One4all Manager (aiemmin PNTmanager),
- One4all Pay (aiemmin PNTpay) ja
- One4all Access (aiemmin PNTaccess).
Yllä mainitut palvelut pysyvät nimeä lukuun ottamatta entisellään.
Kysyttävää? Ota meihin yhteyttä
Mikäli taloyhtiön mobiilisovellus ei ole vielä käytössä kohteessasi, mutta olet kiinnostunut tehostamaan asukasviestintää, olethan yhteydessä:
[email protected] / 0400 888 218
Onko sinulla yleistä kysyttävää uudistetusta sovelluksesta? Kerromme mielellämme lisää, ota yhteyttä [email protected]
