Asiakaskokemuksia
Valitse alta itseäsi kiinnostava aihepiiri
NAL Asunnoilla hyviä kokemuksia One4allin uudella asumisen palvelulla
Lue lisää→Palvelueteinen otettiin käyttöön Yrjö ja Hanna Kodeissa
Lue lisää→Digitaalinen viestintä lisäsi asukastyytyväisyyttä – Nurmijärven Kodit Oy
Lue lisää→Asukassovellus asukkaan palvelukanavana Setlementtiasunnoilla
Lue lisää→Digitaaliset porrasnäytöt kerralla 50 rappuun – Kirkkonummen Vuokra-asunnot
Lue lisää→Sukupolvienkortteli Jätkäsaaressa – Setlementtiasunnot, HOAS ja Asuntosäätiö →
iLOQ ja One4all Finland Oy – varauskalenteri ja kulunohjaus →
Asukasviestintä yhteisöllisyyden rakentajana – Setlementtiasunnot →
Asukasviestintää Sukupolvienkorttelissa – Asuntosäätiö, HOAS ja Setlementtiasunnot →
Asiakkaitamme
Avain Yhtiöt, Avara Oy, Fastighets Ab Arcada Nova, FinCap Kiinteistövarainhoito, Hausia, Hyvinkään Vuokra-asunnot Oy, Jyväskylän Vuokra-asunnot Oy, Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma, Kojamo Oyj, Kirkkonummen Vuokra-asunnot Oy, Kruunuasunnot Oy, Lahden vanhusten asuntosäätiö rs, Lappeenrannan Asuntopalvelu Oy, LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy, Merimieseläkekassa, NAL Asunnot Oy, Newsec Asset Management Oy, Niiralan Kulma Oy, Nordea Life, NREP/Juli Living, Nurmijärven Kodit Oy, OP Kiinteistösijoitus Oy, Orimattilan Asunnot, Premico Consulting Oy, Premico Kodit, Retta Management Oy, Setlementtiasunnot Oy, Suomen Asuntoyhtymä, Taaleri Kiinteistöt Oy, Toivo Group, VTS-kodit / Tampereen Vuokratalosäätiö, YIT Oyj, Yrjö ja Hanna Kodit, Y-säätiö / M2 kodit