Ota yhteyttä

PNTmobile asukassovellus

PNTmobile asukassovellus on moderni asumisen palvelualusta, joka tehostaa asukasviestintää ja asumispalveluiden tarjontaa. Sovelluksen kautta tieto tavoittaa asukkaan reaaliaikaisesti ja asumisen palvelut ovat aina mukana asukkaan omassa älypuhelimessa. PNTmobile on tehokas viestintäväline, joka toimii myös selaimessa.

Asukassovellus toimii omana palvelunaan tai yhdessä digitaalisten porrasnäyttöjemme kanssa, mahdollistaen monikanavaisen viestinnän ja asukaspalvelut.

Sovellus on ladattavissa Android- ja iOS-laitteille ja on käytettävissä myös selaimella. Sovellus korvaa täysin taloyhtiön verkkosivun ja tarjoaa monipuolisemmat oheistoiminnot. Sovelluksen kautta asukkaat tavoittaa helposti myös kriisi- ja poikkeustilanteissa.

PNT® on rekisteröity tavaramerkki.

PNTmobile älypuhelimen ruudulla
Viestinnästä tulee reaaliaikaista

Viestinnästä tulee reaaliaikaista

Viestintä helpottuu ja tehostuu

Viestintä helpottuu ja tehostuu

Digitaalinen viestintä säästää resursseja

Digitaalinen viestintä säästää resursseja

PNT®mobile

PNTmobile asukasviestinnän sovellus tavoittaa missä vain, milloin vain

PNTmobilen kautta asukkaat ovat tavoitettavissa missä ja milloin vain ja he voivat hoitaa asumiseen liittyviä asioitaan mistä tahansa, oman aikataulunsa mukaan.

Tärkeistä viesteistä asukas saa push-notifikaation puhelimeensa ja lukukuittaus kertoo onko viesti luettu.

Asukassovellus PNTmobile tietokoneen selaimessa, nainen osoittaa ruutua
PNT®mobile asukassovellusta voi käyttää myös selaimessa
PNT®mobile

PNTmobile asukassovelluksessa monipuoliset ominaisuudet taloyhtiön viestintään

PNTmobile asukassovelluksen kautta asukkaat voivat lukea tiedotteita, lähettää lukukuittauksen, vastaanottaa ja lähettää viestejä huoltoon, isännöitsijälle ja muille asukkaille, ilmoittaa kirpputorilla, lukea kodinkansion käyttöohjeita ja taloyhtiön asiakirjoja, vastata kyselyihin sekä hallinnoida ja maksaa asumispalveluiden varauksiaan.

PNTmobile toimii älypuhelimen sovelluksena ja selaimen kautta, eli sitä voi halutessaan käyttää myös tietokoneella. Sovelluksesta on kehitteillä ja pian tulossa saavutettavuuskriteerien mukainen versio. Lue lisää uudistuvasta sovelluksesta.

PNT®mobile

PNTmobile asukassovelluksessa on myös varauskalenteri ja PNTpay

PNTmobileen kytketyn varauskalenterin kautta asukas voi varata ja hallinnoida reaaliaikaisesti omia varauksiaan asumispalveluihin, esimerkiksi pesulavuoroja tai saunavuoroja. Maksulliset palvelut on helppo maksaa varauskalenteriin kytkettävissä olevalla PNTpay maksupalvelulla.

Nainen sormeilee älypuhelimesta PNTmobile asukassovellusta

PNTmobile asumisen palvelualusta

Kaikki asukasviestintä yhdessä paikassa

Asukaskansiossa kaikki asumiseen tarvittavat ohjeet ja säännöt ovat helposti löydettävissä ja ajantasalla.
Dokumentit ja pöytäkirjat ovat helposti ladattavissa ja niiden näkyvyys voidaan rajata määritellyille ryhmille.

Kaikkien saatavilla

Vaikka älypuhelimet ovat hyvin yleisiä on tärkeää voida käyttää sovellusta myös selaimen kautta. Sovellus on tehty mahdollisimman helppokäyttöiseksi ja siitä on parhaillaan kehitteillä kansainvälisten saavutettavuuskriteerien mukainen versio.

Helppo hallinta­järjestelmä

PNTmobilen sisältöjä on helppo hallinnoida mistä tahansa selaimen kautta toimivalla PNTmanager hallinta­järjestelmällä. Autamme PNTmanagerin käyttöönotossa ja räätälöimme asiakaskohtaisesti hallinnan toiminnot.

Asiakastarina

Asukasviestintää Sukupolvienkorttelissa

Asiakastarina

Digitaaliset viestintäpalvelut osana opiskelija-asumista

Usein kysyttyä

Pitääkö käytössä olla porrasnäyttö, että palvelua voi käyttää?

Ei, PNTmobile toimii myös täysin itsenäisenä palveluna. Palvelutarve kartoitetaan aina taloyhtiökohtaisesti ja palvelu optimoidaan vastaamaan tarpeisiin.

Mitä PNTmobile asukassovelluksen käyttöönotto vaatii taloyhtiöltä?

Sovelluksen sisältö rakennetaan yhdessä asiakkaan kanssa, ja asiakas valitsee itse mitä toimintoja sovelluksessa otetaan käyttöön.

Sovelluksen sisältöä hallinnoidaan PNTmanager hallinta­järjestelmässä, joten ennen sovelluksen käyttöönottoa sisältöjen hallinnasta vastaaville järjestetään käyttöönottokoulutus. Olemme luoneet PNTmobilesta selkeät käyttöohjeet, joiden avulla sovelluksen käyttöönotto on asukkaille helppoa.

Miten asukas pääsee rekisteröitymään ja kirjautumaan PNTmobile asukassovellukseen?

Isännöitsijä lisää ensin asukkaan sähköpostiosoitteen PNTmobilen käyttäjäksi PNTmanager hallinta­järjestelmässä. Asukastiedot voidaan tuoda järjestelmään myös asukastieto­rajapintojen kautta (tällä hetkellä Tampuuri, Visma Fivaldi ja Hausvise).

Asukas saa automaattisen viestin järjestelmästä, lataa sovelluksen sovelluskaupasta, rekisteröityy käyttäjäksi samalla sähköpostiosoitteella ja luo salasanan. 

Jatkossa asukas pääsee kirjautumaan sovellukseen sähköpostilla ja rekisteröinnin yhteydessä luomallaan salasanalla. Asukas voi vaihtaa salasanan itse sovelluksessa.

”Aina asukkaan ulottuvilla, ajasta ja paikasta riippumatta!”

Meille on ensisijaisen tärkeää, että viestintämme on aina ajan tasalla eivätkä asukkaat saa vanhentunutta tietoa; siksi valintamme on digitaalisuus.

Iida Koivukoski

Asuntomestari-tiiminvetäjä

Toivo Group

Tämä etänä päivitettävä viestintäjärjestelmä on meille erinomainen ratkaisu!

Ville Härkönen
isännöitsijä, Talopro Oy

Kokemuksesta voin sanoa, että tämän viestintäjärjestelmämme käyttö on kyllä aika mutkatonta!

Liisa Vähäjylkkä
Kalasataman asukastoimikunta

Haluatko kuulla lisää tai kysyä lisätietoja?

Soita tai lähetä minulle sähköpostia – kuulisin mielelläni kuinka voimme olla avuksesi. Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään.

Henry Hietavala, myynti